{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Avazu smeta i portal Sarajevo-x.com!

S
2.4.2008. u 22:55
0
7
Avazu smeta i portal Sarajevo-x.com!
0
Avazu smeta i portal Sarajevo-x.com!
Trenutno najtiražniji bh. dnevni list Dnevni avaz okomio se na naš portal objavivši u svom sestrinskom magazinu "AS-u" niz neistina, laži i uvreda protiv najposjećenijeg bh. internet portala Sarajevo-x.com. Zgroženi ovim tekstom, objavljujemo našu reakciju.
Bilo je pitanje dana kada će se na nas okomiti ovaj dnevni list, koji je uzgred rečeno jedini medij u BiH koji do sada nikada nije objavio uspješnu priču o našem portalu, portalu koji je osam godina najposjećeniji i najuspješniji internet portal u Bosni i Hercegovini. Iz kojeg razloga, to ne znamo.

Ni pola godine nakon pokretanja svog portala Avaz, unatoč svim lažno plasiranim informacijama i amaterskim reklamama o posjećenosti svog portala, nije uspio ni blizu stići posjećenost portala Sarajevo-x.com. Da li će im to ikada uspjeti ostaje još da vidimo.

Naš portal, iako ga čini jedna vrlo mala i mlada redakcija uspio je postati najposjećeniji web portal u našoj zemlji. I tako je već osam godina. To je izgleda zasmetalo Avazu te je u svom sestrinskom izdanju magazinu "AS" 2. aprila objavio tekst pod naslovom "Braća Šimić siju laži i idu na sud".

Uz sve laži objavljene u ovom tekstu, najgora je sigurno uvreda na nacionalnoj osnovi gdje se vlasnici portala Sarajevo-x.com indirektno nazivaju "ustašama". Sudeći po tekstu objavljenom u "AS"-u ljudi koji uređuju taj medij su i dalje opsjednuti nacionalizmom.



Nasjeli na prvoaprilsku šalu

[SLIKA]2[/SLIKA] "Već duže vrijeme vlasnici portala Sarajevo-x, braća Dario i Mario Šimić šire dezinformacije o Avazu. Najnovija je budalaština kako je tobože na Avazovom tornju pukao zid na 4. spratu," stoji u tekstu objavljenom u "AS"-u.

Naime, na forumu našeg portala forumaš (čitaj: posjetitelj, korisnik foruma) koji se predstavlja kao "StupskaBitanga" otvorio je temu "Avaz twist tower pred raspadom" u kojoj je prenesen tekst sa sarajevskog arhitektonskog web portala www.sa-c.info, koji je objavljen 1. aprila kao prvoaprilska šala. Na našem portalu nije nikada objavljen niti jedan tekst protiv Dnevnog avaza, a kamoli protiv Avazovih tornjeva, što se može provjeriti i u arhivi.

[SLIKA]1[/SLIKA] "AS"-ov novinar, očito nedovoljno informatički pismena osoba, nije znao razliku između vlasnika portala i korisnika portala pa je napisao da su vlasnici objavili ovaj tekst. Da stvar bude gora, tekst koji je objavljen na pomenutom portalu Sa-c.info je bila prvoaprilska šala, što je forumaš fino i naveo.

Sarajevo-x.com gotovo dvostruko posjećeniji od portala Dnevnog avaza

U spornom tekstu navedeno je također da su da su vlasnici portala Sarajevo-x.com "ljubomorni što je portal Dnevnog avaza potpuno deklasirao Sarajevo-x". Izgleda da je ipak Avaz taj ko je ljubomoran, ako se uopšte može bit ljubomoran u biznisu. Ipak, nismo u ljubavnoj vezi.

Prema jedinom do sada zvaničnom istraživanju posjećenosti bh. internet stranica koje je sprovela agencija Valicon u januaru 2008. portal Sarajevo-x.com je posjetilo 68.338 stvarnih posjetitelja, dok je Dnevni avaz posjetilo svega 42.201 posjetitelja - što je rame uz rame s našim tek trećim projektom - internet oglasnikom Market.ba. Uz to, Blogger.ba, naš blog servis prema ovim podacima najposjećenija je web stranica u Bosni i Hercegovini. Razloga za ljubomoru s naše strane sigurno nema. Dodatno, broj registrovanih korisnika na forumu Dnevnog avaza je 4.478, dok je broj registrovanih korisnika na forumu portala Sarajevo-x.com 32.317. Zvanični (čitaj: neizmišljeni) brojevi ne lažu.

Avazov toranj i veza sa Lagumdžijom

"AS" je u spornom tekstu naveo nebulozu kako nama "smeta izgradnja Sarajeva", a time i novi Avazov toranj. Zaista, ne znamo kome može smetati ekonomski i urbanistički razvoj našeg grada i naše zemlje. Kad se svi okrenemo naprijed i budemo razmišljali samo o ekonomiji, a ne o nacionalnim predznacima i političkim igrama svima će nam biti bolje. Što se tiče veze sa Zlatkom Lagumdžijom, ovo nije prvi put da naš najtiražniji dnevnik iznosi neistine o povezanosti portala Sarajevo-x.com sa SDP-om, ali te stvari nećemo posebno ni komentirati, osim konstatovati da je Avazu sigurno nemoguće i neprirodno da u našoj zemlji može postojati jedan medij koji je apsolutno nezavisan i nema nikakve veze sa bilo kojom političkom opcijom. Interesantno je da nismo nikada ni upoznali dotičnog gospodina, s kojim nas povezuju.

"Braća Šimić"
[email protected]

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: