Tvrdi to Daily Mail javljajući da u klubu s Camp Noua najozbiljnije razmišljaju o potezu kojim bi mogli zaraditi oko 25 miliona eura. Katalonci su ranije odbijali sponzore s takvim idejama, a 14. jula 2006. godine odlučili su se na prednju stranu dresa staviti ime i logo UNICEF-a, vodeće svjetske organizacije koja brine o djeci, njihovim pravima i potrebama, i donirati im 1,5 miliona eura svake od pet godina dogovorene saradnje.
"Ali, finansijska situacija na Camp Nouu je takva da je primorala Barcelonu da proguta svoj ponos. Razmatraju se tri opcije: na prednjoj strani dresa (oko 25 miliona eura), stražnjoj (oko 12) i na šorcevima igrača (oko 6)", piše Daily Mail uz dodatak da su u "UNICEF-u svjesni ekonomskih potreba i spremni prihvatiti promjenu. Kakva god odluka Barcelone bila, UNICEF-ovo ime gotovo sigurno će ostati na rukavima dresa."