Foto: AP
Prema procjeni američke marketinške i oglašavačke tvrtke The Nielsen Company, odluku ponajboljeg košarkaša današnjice LeBrona Jamesa o nastavku svoje karijere pratilo je uživo oko 9.95 miliona ljudi u SAD-u putem tv-ekrana.
U noći s četvrtka na petak James je uživo na ESPN-u objavio da će nakon sedam godina provedenih u Cleveland Cavaliersima prijeći u redove Miami Heata, a Nielsen Company objavio je rezultat istraživanja prema kojem je to bio treći najgledaniji program na kablovskoj televiziji ove godine.
Gledaniji su bili tek NFL Pro Bowl (12.3 milijuna gledatelja) i epizoda dječje serije "iCarly" (11.2 milijuna gledatelja).
Osobiti je interes za budućnošću Jamesa vladao u Clevelandu gdje se procijenjuje da je jedan televizor u svaka četiri kućanstva imao upaljen ESPN-ov kanal.
Možda vas zanima
Nedavno predstavila album
Esma Numanović čini ljepšu stranu bh. muzike: Vjerujem da će moje pjesme doći tamo gdje je potrebno
Vezani članci
Metla spremna za Jezeraše