GFC Sarajevo
417

Futsal klub iz Sarajeva postao hit u regionu: Prepoznali su naš humor, ali rezultati su najbitniji

K. H.
Foto: Facebook
Foto: Facebook
Gradski futsal klub Sarajevo postao je regionalno popularan u 2021. godini zahvaljujući jedinstvenom načinu komentarisanja i prenošenja utakmica. Iz ovog kluba kažu da se nadaju kako će u narednoj godini rezultati na terenu pratiti ono što su uspjeli "van terena".

Ovaj futsal tim iz Sarajeva prvu polusezonu završio je na trećem mjestu Premijer lige BiH s omjerom od šest pobjeda i tri poraza, a sa 18 osvojenih bodova oni su trenutno samo šest bodova iza prvoplasiranog Mostara, koji je doživio samo jedan poraz.

Trener kluba Nijaz Mulahmetović kaže da je prva polusezona bila relativno uspješna, a da najveći žal ostaje zbog ispadanja iz Kupa BiH. Cilj je, kako kaže, da naredne polusezone izbore odlazak u play-off, a onda će, shodno iskustvu iz prošle godine, pokušati doći do što je moguće boljeg plasmana.

Glavni cilj: Zadržati igrače

Jasno da je u takvim očekivanjima najveći cilj zadržati trenutni i ako je moguće, dodatno pojačati igrački kadar.

"Završili smo polusezonu na trećem mjestu, a to se može smatrati relativno dobrim rezultatom s obzirom na to da smo mijenjali roster kada je riječ o igračkom kadru. U nekim mečevima smo prebacili očekivanja, a u nekim potpuno podbacili. Ostaje žal zbog ispadanja u Kupu BiH, gdje nas je Bubamara iz Cazina zasluženo izbacila, a žal ostaje i zbog nekih mečeva u kojima je to moglo puno bolje, jer je bilo prostora", kaže trener ekipe Nijaz Mulahmetović i nastavlja:

"Treće mjesto na kraju polusezone je sasvim dovoljno za napredak u narednoj sezoni, gdje nam je cilj ulazak u play-off, gdje se želimo predstaviti što bolje. Prošle godine smo igrali u polufinalu gdje smo ispali od, kasnije će se ispostaviti, prvaka države, u utakmici koja je mogla otići i na našu stranu. Radi se na tome da se klub ojača u narednom prijelaznom roku, ali najvažniji je cilj zadržati trenutni igrački kadar uz nadu da će biti puno manje povreda nego što je to bilo prošle sezone."

Ako su rezultati na terenu bili približni onome što se očekivalo prije početka sezone, onda regionalna popularnost koju je ovaj klub doživio krajem 2021. godine svakako nije nešto što su mogli pretpostaviti.

Na društvenim mrežama, prvenstveno na Tik Toku, objavljen je niz zanimljivih isječaka s utakmica GFC-a u Sarajevu, a jedan takav ubrzo je postao izuzetno popularan i za kratko vrijeme pregledao ga je višemilionski auditorij. Tu nije bio kraj, pa je u narednim danima priča o komentarisanju utakmica GFC-a objavljena i na nekim od najpopularnijih Facebook i Instagram stranica.

Jasmin Ligata, PR kluba i čovjek koji je najzaslužniji za regionalnu popularnost GFC-a, kaže da je javnost prepoznala zabavu i drugačiji vid pogleda na jednu nogometnu utakmicu.

Najponosniji je, kaže, na činjenicu da je doseg objava posljednjih mjesec dana na njihovoj Facebook stranici bio više od milion, što je podatak kojim se ne mogu pohvaliti ni znatno veći sportski kolektivi u BiH.

Tik Tok zaslužan za popularnost

"Prošlu polusezonu, taj proljetni dio, i sada kada je počela nova sezona, uveliko su se komentarisale utakmice. Međutim, nismo bili objavljeni na društvenoj mreži Tik Tok, iako po jednom prijenosu imamo 20.000 ljudi koji dođu pogledati utakmicu i komentarisati s nama utakmicu. Naši komentari su spontani, a ljudi su prepoznali da su zabavni i drugačiji nego svi ostali. Malo se zezamo, šalimo se i uz komentare koje dolaze pratimo utakmicu. Niko se ne ljuti što je najbitnije, jer znaju da je to zabava i satira, a ljudi su to prepoznali i svidjelo im se", kaže Ligata i objašnjava kako je došlo do regionalne popularnosti.


"Ove sezone se desilo da komentare s utakmice protiv Salinesa jedan momak objavi na društvenoj mreži Tik Tok i to je odjednom 'naraslo'. Na prvom sljedećem prijenosu smo imali gotovo 60.000 ljudi koji su pogledali utakmicu, što je za jedan klub koji ima 6.000 pratitelja na stranici ogroman uspjeh. Stranica je u posljednje vrijeme u ekspanziji, a namijenjena je zabavi i informacijama u vezi s klubom. U posljednjih 28 dana je više od milion ljudi došlo na stranicu i pogledalo, a to je podatak koji je svakako vrijedan pažnje jer mnogi mnogo jači sportski kolektivi u BiH to ne mogu priuštiti."

Komentarisanje spomenute utakmice prenijele su brojne stranice na društvenim mrežama, kako na Facebooku tako i na Instagramu te Tik Toku, a svoje mjesto GFC je pronašao i u brojnim regionalnim emisijama, gdje je s oduševljenjem predstavljen jedan potpuno drugačiji i opušteniji pogled na dešavanje na terenu.

S tim u vezi iz ovog kluba najavljuju i nastavak ovakve vrste rada, ali uz nadu da će regionalnu popularnost pratiti i još bolji rezultati u domaćem prvenstvu.

"Mi smo ponosni na to, a povrh svega, nismo opterećeni, jer stranica služi za zabavu. Nismo komercijalni, ali eto pozivamo sponzore da nas podrže, ali uglavnom, Tik Tok je najzaslužniji za našu popularnost. Sve najpopularnije emisije u regiji su to prenijele, kao i stranice na društvenim mrežama, a moram reći da nismo baš takvu popularnost stekli u našoj državi. Ipak, u Srbiji, Hrvatskoj i Crnoj Gori je to bilo hit, regija je prepoznala naš humor, vidjeli su koliko je to zabavno i neopterećeno i nastavit ćemo i naredne polusezone komentarisati utakmice. Sada slobodno mogu reći da nema osobe u regionu koja nije čula za GFC Sarajevo i to je naš najveći ponos, a nadamo se da ćemo tu popularnost koju smo stekli na društvenim mrežama pratiti i rezultatima", završava Ligata.

Za kraj su iz kluba poručili kako oni nemaju navijače, već samo prijatelje.

"Mi zapravo nemamo navijače, već imamo prijatelje kluba, koji često zalutaju na našu Facebook stranicu, koja služi za zabavu i informisanje!", poručili su na kraju iz GFC Sarajevo.