Medijski konglomerat Viacom je objavio u utorak da je izabrao internet kompaniju Yahoo kako bi radio pretraživačko oglašavanje za njihova 33 web sitea. Ovo predstavlja veliki poticaj Yahoovom novom Web oglašivačkom sistemu.
Sistem je lansiran početkom februara i ovo će biti jedan od ključnih testova kako bi provjerili mogu li ponuditi oglašivačku tehnologiju koja je konkurentna trenutno vodećem Googleu.
Viacom je rekao da bi slojevito oglašivačko partnerstvo sa Yahoom koje će pokrivati sajtove za MTV-a, VH1-a, Comedy Central i Nickelodeon mreže, trebalo biti prošireno i na ostalih 140 siteova širom svijeta.
Glasnogovornica Yahooa, Gaude Lydia Paez odbila je komentirati finasijske aspektime ovog ugovora.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Talentovana bh. muzičarka
Esma Numanović predstavila album prvijenac: "Blista" je prava muzička poslastica
Vezani članci
Od AOL-a do Googlea
Ove web stranice su bile najpopularnije na internetu od 1993. do danas
Neuspješan projekt