Aerodrom Newquay je jedna od lokacija u Velikoj Britaniji koja je opremljena za ovakve testove.
Tokom prvobitnih testova će raketa, koja stvara potisak od 122 kilonjutna i dimenzija 45 centimetara sa 3,6 metara, će biti pričvršćena na nepokretnu rampu.
Tokom stvarnog pokušaja obaranja brzinskog rekorda, koji će se desiti 2014. godine u isušenom jezeru u Južnoj Africi, automobil će pokretati i jet motor sa borbenog aviona Eurofighter-Typhoon, kao i motor iz automobila Formule 1.
"Naredne godine ćemo pokušato doći do nekih 850 milja na sat, a 2014. godine želimo dostići i 1.000 milja na sat", kazao je Daniel Jubb, kreator rakete, za BBC.
Ovu hibridnu raketu pokreće mješavina čvrstog i tečnog goriva. Tokom pokušaja obaranja rekorda, raketa će morati raditi oko 20 sekundi, a za to vrijeme će potrošiti skoro tonu goriva.
"Testiranje hibridne rakete je kulminacija četverogodišnjeg razvoja i spaja sve tehnologije koje moraju raditi u harmoniji unutar automobila", kazao je Mark Chapman, glavni inžinjer Bloodhouda.
Trenutno se radi i na proizvodnji samog automobila Bloodhound. Specijalisti za karbonska vlakna sa UMECO-a, firme koja se bavi proizvodnjom kompozitnih materijala, će uskoro početi praviti dijelove automobila. Dio šasije, za koji su bili zaduženi inženjeri firme Hampson, je već spreman za ugradnju.