Osnivač Amazona Jeff Bezos istakao je kako je niska cijena novog Kindlea (139 dolara) ključna za njegov uspjeh i pobjedu nad tablet računarima kao konkurencijom.
"Vidimo da mnogi koji kupuju Kindle također imaju LCD tablet. Kupci nam javljaju da LCD tablet koriste za igrice, filmove i surfanje internetom, dok na uređajima Kindle čitaju", pojasnio je Bezos.
Još u augustu Amazon je objavio da je Kindle 3 proizvod koji se najbrže prodaje, a posljednje informacije ukazuju na to da pojavom iPada i drugih tablet računara Kindle uopšte nije ugrožen.
Kompanija sa sjedištem u Seattleu objavila je da je samo 29. novembra ove godine imala više od 13,7 miliona narudžbi ovog proizvoda, što je 158 u sekundi i svojevrsni je rekord.
Sljedeće godine se očekuje izlazak novih tablet računara s različitim cijenama i bit će zanimljivo pratiti hoće li prodaja Kindlea biti jednako dobra kao ove godine.