Društvena mreža Facebook planira da uvede novi sistem reklamiranja koji podrazumijeva praćenje web stranica koje su njihovi korisnici posjetili. Na ovaj potez kompanija se odlučila jer smatra da će ostvariti veće prihode od reklama.
Sistem koji već koristi Google Facebooku će pružiti informacije o interesima korisnika.
Facebook će informacije o historijatu posjeta koristiti da privuče pažnju korisnika na zanimljive stvari. Prije nego počne sakupljati informacije, ova društvena mreža će svoje korisnike obavijestiti o novini.
Više od 95 posto ispitanika reklo je da promjena uslova privatnosti na Facebooku nije dobra stvar, pokazali su rezultati nedavnog istraživanja web stranice Sophos.
Anketa je pokazala da samo dva posto korisnika podržava predložene izmjene privatnosti, dok je oko tri posto ispitanika reklo da im nije bilo jasno o kojim promjenama se radi.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Talentovana bh. muzičarka