22.12.2011. u 20:23

Zemlja je oduvijek imala više od jednog satelita

Naučnici su po ko zna koji put proučavali nebeska tijela u Zemljinoj orbiti i došli do zapanjujućeg zaključka: Zemlja je oduvijek imala više "mjeseca" u bilo kojem trenutku, prenosi Discovery News.

Mikael Granvik je zajedno sa kolegama sa Univerziteta Hawaii prvi otkrio misteriozna tijela koja okružuju Zemlju još 2006. godine. Objekat poznat pod nazivom RH120 koji je tada otkriven, ispostavilo se da je maleni asteroid koji ima prečnik samo nekoliko metara. Štaviše, radi se o prirodnom satelitu koji je baš poput Mjeseca, zemljinog satelita koji je nama vidljiv i poznat.

Od tada naučnici su proučavali kako se stvari odvijaju u Zemljinoj orbiti i koja je učestalost pojavljivanja ovakvih tijela oko Zemlje i koliko je njihovo trajanje. Asteroid RH120 primjera radi je bio u zemljinoj orbiti od septembra 2006. godine, a kružio je oko Zemlje do jula 2007. godine.

No, koliko je zapravo bilo tih "privremenih mjeseca" oko Zemlje. Pojavljivali su se vrlo često, kažu astronomi.

"U bilo kojem trenutku ne bi trebalo da je bio samo jedan prirodni satelit koji je okruživao Zemlju, bilo ih je još koji su bili veličine barem jednog metra", kaže se u naučnom radu koji je objavljen u online časopisu za fiziku ArXiv.org.

Drugim riječima, u ovom trenutku postoji barem još jedan "tajni mjesec" koji kruži oko naše Planete. Takvi predmeti u pravilu ostaju u zemljinoj orbiti oko 10 mjeseci.
(Sarajevo-x.com)
Tagovi: satelit

Komentari na članak - Ukupno: 8
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Da biste mogli komentarisati ovaj članak, potrebno je da budete registrovani član Klix.ba portala. Ukoliko ste već registrovani na našem forumu, možete koristiti iste pristupne podatke.

Svi komentari

J.e.b.a.o bih ti majčin š.u.p.a.k Cica Draza, ali mi je p.i.č.k.i.c.a tvoje sestre ipak draza

@Cica Draza
Sta bi ti jeo kad mi ne bi srali ?

To vjerovatno Mali Princ bio u prolazu

S odsjeka za geografiju poručuju vam da malo bolje pogledate izvore odakle skidate ove notorne besmislice, maleni asteroid misteriozno tijelo??? privremeni mjesec?? Ostavite se nauke.;)

prikaži više komentara

Hoćete li kupiti iPhone 6?

FACEBOOK PREPORUKE