Komentari (11)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ovi neandertalci baš neka elita. Živjeli na jugu Španije i Francuske, malo umjetnost, malo zabava...
U bosanskim pecinama pronadjene najstarije ves-masine i frizideri. Naucnici smatraju da je ovo otkrice izuzetno vazno u proucavanju psihologije Homo Balkanikusa. Istrazivanje je takodjer znacajno za Slovenacke (Homo Blakanikus NorthWest) proizvodjace bijele tehnike.
ako je stvar u preživljavanju, možeš recimo prodati computer, otkazati internet da smanjiš mjesečne troškove, i odeš čistiti snijeg za pare. najlakše je kukat.
Baš me briga kako su živjeli pećinski ljudi. Ima li neko recept kako da mi preživimo... Taj recept treba objaviti.
Evo ima vehabija i na FB-u! http://www.facebook.com/irfanbinseakif
Polako, sad ce nama vjernici objasniti kako je evolucija nemoguca, kako je to sve od boga, a zemlja je ravna ploca i centar svemira i tako to.
i moje umijece crtanja se nimalo ne razlikuje od ovog neandertalskog ekspresionizma..
al\' se razumijes stari! ;)
Pa gl.upane ovo je baš dokaz u korist evolucije jer dokazuje da su i neandertalci imali smisao za umjetnost kao i današnji čovjek.
MIslite da znate a nista ne znate,cuj do sad mislili ono u francuskoj nastarije a sad su ubjedjeni da je ovo novo otkrice.Kolika je zemaljska kugla? ja sumnjam da nema i starije,I ovo je dokaz protiv evolucije koja daje neandertalcima neki status poluzivotinje....kako zivotinja moze da ima ideju u umjetnim slikama,o vjeri itd?
cuj pracovjek imao fotoaparat? jer, kako drugacije je mogao uslikati \"šest fotografija na kojima su prikazane foke\" eee moji novinari!