Otkriće Japanaca i Nijemaca
Pronađena najudaljenija galaksija
Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
otprilike tajko nekako. srz slobodne misli je pocela u drevnog grckoj i onda se nastavila siriti kroz rimsko carstvo, te zatim kros islamsko carstvo, pa kroz zapadnu evropu. ali na kraju, sunce ima jos oko 5 milijardi godina zivota. vec nakon 1 milijardu godina, nece biti zivota na zemlji. evolutivno, ljudi ako prezive milion godina, to bi bilo pravo iznenadjenje. na evolutivnoj skali tek smo jucer postali. prije 70000 godina, imali smo samo oko 1000 jedinki homo sapiensa - sto objasnjava izuzetnu jednolicnost ljudskog genoma (razlog, vulkanska aktivnost). samo glup covjek se moze zamarati tricarijama kao sto je nacionalnost - u danasnje vrijeme vec cista ljudska konvencija.
muslimani su donijeli veliki doprinos u poljima medicinskog znanja ,matematika, sredstva za higijenu,tkanje tepiha i to perzijski.a da ne govorimo o ljepotama dubaja koja je jedna islamka zemlja i posjeduje takve ljepote koje i ja i vi mozemo samo vidjeti. ali sve je to ne vazno svi cemo jednog dana otici i nista ne cemo ponijeti sa sobom ni ja a ni vi pa cemu tolika ne trpeljivost.
muslimancici su jedino otkrili klupicu po balijski pardon bosnjacki scemlija...
PA STA JE POSTOJALO PRIJE NEGO SU SE STVORILE GALAKSIJE????? GLUPOSTI
znaci prekucali smo i svemir?
Otkrise Muslimani davno matematiku,brojeve koji Srbi koriste,otkrise Muslimani i sapun,natjerase Srbe da koriste brojeve ali sapun nikada.
UVIJEK NIJEMCI, JAPANCI, AMERIKANCI, ENGLEZI I FRANCUZI NEŠTO OTKRIJU... KAD ĆE MUSLIMANI NEŠTO OTKRITI A VEĆINA SU NA PLANETI???
akademik mogu ti reci da vi i niste ni sposobniji zabilo sto drugo nego da se tako lose odnosite prema muslimanima.sta ti smeta pa nisu ni mmuslimani mnogo pametniji od vas da izazove toliku ljubomoru u tebi da se tako bolesno izjasnjavas.
trebaju li vize građanima BiH i za odlazak u svemir???
Gdje si da te nadjem, da ti malo glavicu prosetam po Kovacima
akademik sto si napacen toliko,opusti se decko zapali travu razmisli malo
Koliko je to u kilometrima ?
svemir igalaksiju nase male glave ne mogu da svate.zato postoje religije a iz toga lose tumacenje religije,a poslije toga se javlja bolest koja se zove nacionalizam.dakle dok ne nadjemo odgovore na sva galaksijska pitanja uvjek postoji rizik od gore navedenid stvari.
Svemir je inače nastao niodčega, ničim izazvan.
Super kako to izvesti i odstraniti karcinom Bosni