{{error}}

Unesite e-mail:

F
13.5.2009. u 10:34
Foto: Reuters
Američka svemirska agencija NASA objavila je da je posada svemirske letjelice Atlantis, lansirane u ponedjeljak u misiju servisiranja svemirskog teleskopa Hubble, prilikom pregleda letjelice robotskom rukom otkrila oštećenje na termičkoj oplati, javila je u utorak TV mreža MSNBC News.
Otkriveno oštećenje na termičkoj oplati, vjerojatno nastalo pri lansiranju, je ogrebotina dužine 53 centimetra blizu spoja desnog krila s trupom letjelice, navodi MSNBC, izvještavajući s brifinga NASA-e iz Centra za kontrolu misije u Houstonu.

Zbog opasnosti povezanih s misijom popravka Hubblea, koja je posljednja predviđena u programu tog orbitalnog opservatorija, u Svemirskom centru Kennedy na Floridi je u pripremi za lansiranje i raketoplan Endeavour, ali za sada NASA nije donijela odluku da je oštećenje na Atlantisu takvo da bi zahtijevalo misiju pomoći drugog "shuttlea", navodi MSNBC.

Pregledi zaštitne oplate na raketoplanima NASA-e nakon lansiranja uvedeni su nakon tragedije "shuttlea" Columbia 2003., koji se zbog oštećenja na termičkoj oplati krila raspao pri povratku u atmosferu.