{{error}}
Lozinka
ili
Facebook prijava

Unesite e-mail:

Ova bakterija nije evoluirala čak dvije milijarde godina, ali naučnici imaju objašnjenje

5.2.2015. u 19:30
Bakterija koja se hrani sumporom i živi u dubinama mora nije promijenila svoj izgled čak 2,3 milijarde godina.
"Izgleda nevjerovatno da životni oblik ne evoluira više od dvije milijarde godina, skoro pola životnog vijeka planete Zemlje. Imajući u vidu da je evolucija činjenica, ovo moramo nekako objasniti", rekao je William Schopf sa Univerziteta u Californiji.

Schopfov tim je sakupio uzorke bakterije stare 2,3 milijarde godina, 1,8 milijardi godina i najnoviji fosil. Tri uzorka su esencijalno identična, zaključili su naučnici u saopštenju koje je objavljeno 2. februara u naučnom listu PNAS.

Ipak, oni imaju objašnjenje za odsustvo evolucije, a to je istovremeno odsustvo promjene okoline u kojoj je biće živjelo.

"Mikroorganizmi su dobro adaptirani u svojim stabilnim fizičkim i biološkim okruženjima. Ukoliko se evolucija desi u okruženjima koja se ne mijenjaju, to bi značilo da teorija evolucije nije tačna", rekao je Schopf.

Ukratko, odsustvo evolucije mikroorganizama u okruženjima koja se ne mijenjaju zapravo je dokaz evolucije kroz prirodnu selekciju. Jedan od najvažnijih pokretača evolucije upravo je konstantna promjena okoline u kojoj bića žive i – evoluiraju.