Istraživanje američkih naučnika
Novi dokazi da su meteoriti pokrenuli život na Zemlji
Komentari (28)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ok, sve to stoji, ali nije život imao smisla sve dok se nije rodio dijamant džeko!
@SrbIN Halo leteci ratniče ? je l\' toi mas krila ili samo pijes red bull ? :D Nesto u zadnje vrijeme kad se zagledam u nebo vidim samo ove nebeske Srbe... da necete mozda da pokorite svemir ?
Ova planeta tako mala a nije se znalo za ove kontinente. E sad pogledaj koliko je vasiona velika: http://www.youtube.com/watch?v=b0lxbzgwW7I
Tada se svatalo da su Evropa, Azija i Afrika jedini naseljeni kontinenti.
Pa ljudi prije nekoliko stotina godina nisu uopste znali da kontinenti: S. i J. Amerika, Australija postoje. Isli da traze put do Indije i otkrili Ameriku i to naseljenu.
Pogledajte koliko razlicitih bica se razvilo/izumrlo samo na ovoj planeti. Od tih svih zivih bica mi kao vrsta (homosapiens) smo jedini \"inteligentni\" na ovoj planeti. Mozete onda zamisliti koliko drugih \"inteligentnih\" bica ima sirom vasione. I koliko su oni razliciti od nas. (imaju drugu formu, imaju drugacija cula, imaju drugaciju anatomiju itd.)
cuj nauka nam zatupljuje mozak hahahahah.. malo si se zaeb\'o, religija je ta koja zatupljuje ljudski mozak! kad je nauka u pitanju uvijek se iznova i iznova istrazuje, traze se odgovori, razmislja se.. a religija ti servira bajku i tvoje je samo da vjerujes, a ne da se pitas
@SrbIN \"Ljudi su nastali tako sto su vanzemaljci pokusali genetskim inzinjeringom da unaprede primate koje su zatekli na zemlji i stvore bica pametna kao oni sami.\" Pa kako su onda vanzemaljci nastali? Zivot pocinje na planetama na kojima su uslovi povoljni da se zivot razvije. Na nekim planetama su bica supeornija (inteligentnija) nego mi, a na nekim nisu. Koliko su bica tehnoloski razvijena na drugim planetama, zavisi od: -koliko se vec vremena razvijaju -pod kojim se uslovima razvijaju.
Postavi slobodno pitanja, ti tu nisi da rasuđuješ ko je pametan ko nije, ja želim samo reći da ovo što nauka \"otkriva\" posljednjih godina, znalo se u najsavršenijoj knjizi - Kur\'anu prije 1400 godina. Ja nisam nikakav vjerski fundamentalista kako volite nazivati osobe koje nisu muslimani samo na riječima.
Jadan ovaj svijet - izmisljaju svakakve teroije i neka otkrica samo da k`o biva dokazu da je sve nastalo onako slucajno bez icije tj. Bozije direktne intervencije... Sve rade samo do dokazu da nema Boga - jad i cemer... A onda nam se to plasira kao bum naucna vijest koja nam svima zatupljuje mozak...
Kakvi crni srbi pogledaj video Istina o Isusu ;) TAKBIR !!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=bdNv4vmfpcE
Ljudi su nastali tako sto su vanzemaljci pokusali genetskim inzinjeringom da unaprede primate koje su zatekli na zemlji i stvore bica pametna kao oni sami. Posto su rezultati bili polovični, oni su se okrenuli i otisli. To je ona prica da je Bog pravio coveka prema svom liku. Zato dzamije liče na rakete. Rakete kakvim su nas nasi tvorci napustili mozda zauvek. Naravno mi Srbi smo direktni potomci tih superiornih vanzemaljskih stvorenja za koje se tvrdi da su sebe zvali \"Sorabi\" (Nebeski ratnici)
Iz svemirske stanice RS , u Laktasima se navodi da je ovaj podatak mozda netacan... naravno timovi strucnjaka iz svemirske stanice RS-a u Laktasima rade na utvrdjivanju kako su \"ORBITALNI SRBI\" sletjeli na Zemlju, te naceli civilizaciju... Vise informacija na - www.nebeski-narod.com
A gdje molim te pise da Bog nije imao nista recimo s tom hemijskom reakcijom??? Sta se pjenis odma, da ti sad postavim par pitanja automatski bi me proglasio nevjernikom i spalio na lomaci...jednostavno zato sto nisi dovoljno pametan da raspravljas o datoj temi, nego onako lupas bezveze kako si negdje cuo da se pripovjeda... Vjerujem i ja u Boga, ali ne mogu te vase netolerancije prema bilo cemu, sto se vama ne sviđa...Bog ti je dao mozak da razmisljas, ne boj se da ga upotrijebis!
Ko stvori ove Genocidne narode na zemlji.
haj sve da jes tako a ko je stvorio daj zivot sto so donijeli meteoriti. i kako vi evolucionisi ce te mi da objasnite proces fotosinteze i njeno \"postepeno\" nastajenje... ko god misli da je evolucija tacna on je MAJMUN jer nije procitao ni jedne knjige da valja do sada!!!!