{{error}}
Facebook prijava

Unesite e-mail:

15.8.2014. u 17:27
Foto: Ilustracija
Naučnici vjeruju da su blizu pronalaska rješenja kako zaustaviti, odnosno spriječiti asteroid 1950 DA da udari u Zemlju. Loša vijest je da bi on mogao potpuno uništiti život na Zemlji, ako udari u nju, a dobra vijest je da ćete već biti mrtvi tada, jer se njegov udar u Zemlju predviđa 2880. godine.
U članku objavljenom u časopisu Nature, istraživači sa Univerziteta u Tennesseeju su naveli da bi se mogli napraviti zahvati na površini asteroida tako da se on razbije u svemiru.

Šansa da asteroid 1950 DA udari u Zemlju 16. marta 2880. godine je jedan naprema 300. Naučnici kažu da su veće šanse da vas neko ubije na ulici u SAD-u, primjera radi, nego da ovaj asteroid udari u Zemlju.

"Nakon što je asteroid udario u Čeljabinsk u Rusiji, u februaru 2013. godine, ponovo je porastao interes za istraživanjem i iznalaženjem načina kako se nositi sa potencijalnom opasnošću udara drugih nebeskih tijela u Zemlju", kazao je za časopis Nature istraživač dr. Ben Rozitis.

Asteroid 1950 DA je stijena prečnika 1.1 kilometr i kreće se brzinom od 15 kilometara u sekundi u odnosu na Zemlju.

Naučnici su izračunali da bi asteroid mogao udariti u Atlanski okean pri brzini od 61.000 kilometara na sat. Iako je mala vjerovatnoća da će udariti u Zemlju, ona je ipak za 50 posto veća u odnosu na ostale asteroide.