Nauka

Naučnici tvrde da postoje planete od dijamanata

Sarajevo-x.com
Nova studija pokazuje da postoje planete u našoj galaksiji koje su sastavljene isključivo od dijamanata. Dosta su udaljene od planete Zemlje i to otprilike od 73 do 250 svjetlosnih godina, tvrdi naučni tim sa Univerziteta u Ohiou.

"Planete od dijamanta su na jednom hladnom, mračnom mjestu. Čak i kada bismo ikada stvorili uslove da dođemo do te planete, dijamanti su ispod površinskih kora, duboko u planeti", rekla je glavna naučnica na projektu Wendy Panero sa Univerziteta u Ohiou, prenosi Huffington Post.

Student koji je također radio na projektu Cayman Unterborn dodao je da su dijamanti zakopani 150 kilometara ispod površine. Unterborn je dodao da je najdublja rupa koju je čovjek ikada napravio duboka oko 12 kilometara. Zajedno sa profesoricom Panero predstavio je studiju na susretu Saveza američkih geofizičara u San Francisku.

Panero i njeni studenti su došli do zaključka o planetama koje su sastavljene od dijamanta kada su proučavali na koji način nastaju dijamanti na Zemlji. Zatim su dizajnirali kompjuterske modele koji su simulirali postojanje planeta koje imaju veći postotak ugljika, jer su dijamanti ugljikovi kristali.

"Kao naučnici koji izučavaju galaksiju, mi proučavamo planete i zvijezde iz razloga što želimo otkriti da li postoji život na nekoj od njih. Rezultati o dijamantnim planetama nam pokazuju da još uvijek ima mnogo planeta za koje ne znamo ni da postoje u našem solarnom sistemu", rekla je Panero.

Ostaje da se vidi da li će industrija dijamanta finansirati iduće svemirske pohode koji bi mogli biti povoljni i isplativi.