Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Resident Evil....
samo mi ozivljavajte bakterije, fali nam novih bolesti...
Znaš \"fixy fix\" ako strahuješ od zaraznih bolesti, jeftino i efikasno riješenje je odavno poznato već hiljadama godina: JESTI SA OSTALOM HRANOM SIROVE LJUTE LUKOVICE U OPTIMALNIM KOLIČINAMA. Naime, sirove ljute lukovice su moćne ne samo u borbi sa starim bakterijama, već i sa novim bakterijama. Osim toga, nema ni rizika od rezistencije (to je veliki nedostatak svih savremenih antibiotika).
oni se zaje.... sa bakterijama a mi cemo jbt jeza u ledja...
i ovi se naucnici igraju boga
Nema potrebe otkrivati toplu vodu, već je otkrivena. Naime, odavno je poznato da iste vrste populacija pod istim uslovima (životna sredina) evoluiraju u istom smjeru. Ako su velike razlike u životnim sredinama, nastupa divergentna evolucija iste vrste (jedna biološka vrsta se rascijepi u dvije nove vrste). Poznata je i obrnuta situacija, kada dvije različite vrste pod istim uslovima životne okoline sve više sliče međusobno sa aspekta fenotipa (konvergentna evolucija).
@vala Nemoj tako,znaš li Zikriju Avdagića,bosanskohercegovačkog naučnika i istraživača iz oblasti vještačke inteligencije? E da si imo priliku njega vidit,ne bi tako govorio... I gore bi...
\"...da li evolucija uvijek vodi ka istoj, unaprijed definisanoj tački ili ima različita rješenja za isti problem\". Vodi jarane vodi. I samo je jedno rješenje bilo za ovaj problem: Zyklon-B.
modernu bakteriju wtf
ovo je srpska bakterija, koja je u davna vremena vrsila zlocine, velicala zlocince i slusala baju malog.
Ma lažu čovječe. Od kako službena nauka sve više gubi tlo pod nogama i riječ \"naučnik\" već postaje posprdna, ovi moraju svijetu prikazivati \"velika\" dostignuća, navodno stvarna. Naučnici - sve sami ateistički hohštapleraj i probisvijet na visokoj nozi. Lažovi i prevaranti svoje vrste.
Tako ste ozivjeli i sidu, pticiju gripu, svinjsku gripu i mnoge druge. Samo vi nastavite pi.c.ka vam ma.te.rina cifutska.
Ovo uopste nije dobra vijest
Ne dirajte mečku u pi*ku
Znaci iduce godine opet neka nova bolest a lijek stize iz Hamerike
zasto \"nova\" ako je stara pola milijarde godina?!
... i sta sada ako ta jedna bakterijica slavi rodjendan . Koliko ce joj svjecica staviti na tortu...?