Komentari (8)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
pa kako ne vidis evoluciju kad ti se odigrava pred ocima? jel\' vidis taj kompjuter po kojem kuckas? jel\' mislis da su tvoji preci isto tako kuckali po kompjuterima? naravno da nisu. oni su cucali oko vatre i bojali se groma. oni napredniji su koristili mozak i doprinosili covjecanstvu. tako su izmislili i kompjuter. po logici evolucije, manje sposobni su trebali izumrijeti, ali su oni bili potrebni ovim sposobnijima da kuckaju po kompjuteru. kome bi inace ovi pravili i prodavali kompjutere? zato ovi evolutivno sposobniji prodaju kompjutere i zive mnogo bolje od onih manje sposobnih koji ih kupuju i po njima kuckaju. eto, dragi moji ratatatirci, to je evolucija! eto, vjerujem da bi branko kockica ovo bas ovako objasnio da si ga pitao u vrticu.
Opet podvaljivanje !!!! Darwin NIGDJE nije napisao niti rekao da je covjek NASTAO od majmuna, nego da ljudi i majmuni imaju ZAJEDNICKE pretke, ali de su se evolucijom od zajednicke vrste razvile dvije ili vise posebnih vrsta kao sto su neke vrste majmuna i vrsta ljudi.....Ta vrsta od koje su nastali majmuni i ljudi VISE ne postoji ali ima masa FOSILA, koji dokazuju Darwinovu teoriju. Jer da je covjek nastao od majmuna logicno bi bilo da se to i danas dogadja.... Upravo u tome (sto smatra da ljudi i majmuni imaju zajdnicke pretke) se razlikuje darvinizam od obicnog sa-x LUPETANJA. Upravo ovo otkrice (saopstenje) neobicno mnogo potvrdjuje Darwinovu teoriju, o odabiru. Da se slucajne genetske (pozitivne, jer su vecina genetskih mutacija negativne) mutacije, ako su ostale prirodne okolnosti povoljne, ucvrscuju i tako nastaje nova VRSTA koja se genetski razlikuje od svojih predaka, u ovom slucaju u proizvodnji proteina...
Ako neko kaze da je od \"grumena zemlje\" pod utjecajem Zivog nastao covjek, onda je to bajka. A ako neko dodje i kaze da je on nezivog, kroz milijardu godina nastao covjek, onda to nije bajka???
@omg Naravno uvjek mozes vjerovati u bajku grumena zemlje sa dahom ako ti odgovara.Patuljci, jednorozi i mjesec je od sira su tu negdje blizu :))))))
\" prelaska od čimpanze do čoveka\" veoma logicno pitanje je ako se evolucija desavala, kako to da jos ne vidimo tu evoluciju...?? a imamo majmune... gdje su ti prelasci iz mamuna u covjeka??? Mnogi ce reci da je to samo u jednom vremenskom preriodu se to desavalo al to je glupost... Ko oce da misli da je nasto od majmuna neka misli! radije bi ga usporedio sa ovcom koja je podlegla medijskoj kontroli kvazi naucnika i sto upravljaju njime kako im se cefne... Pametan misli a bu dala trazi misljenje od drugog.... Pozz
inb4 butthurt islamfags
Covjek U tvome slucaju je upitno, da li je covjek pametniji od majmuna.
Naucnici otkrili jos jednu tajnu ljudskog mozga: Mi smi pametniji od cimpanzi.