Komentari (34)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ovo srbin kreno sa neba ka zemlji
kakve se nama gluposti plasiraju
ja ne znam kolko je to al dajte joj koordinate laktaša
Na stranu ove "Halloween lobanja" gluposti, ako je to ona ista kometa sto sam citao neki dan a mislim da jest, to je malo zabrinjavajuce i ozbiljna vijest. Posto je ova dosta velika, 'prosjecna' kometa tek otkrivena prije par sedmica, bila je relativno blizu, odma kod mjeseca malo dalje tu negdje. I ovi naucnici kazu da je jedna takva kometa ili asteroid isla prema nama, nebi mogli nista uraditi ni teoretski posto su je tek prije 2-3 sedmice vidjeli. Kazu da prate i da su vidjeli do sad oko 90% tih 'srednjih' i velikih objekata koji se krecu tako 'blizu zemlje' oko 10,000. Al to znaci da za 10% ili oko 1,000 tih velikih objekata sto su blizu ne znaju i ne vide, a samo jedan ovakak 'srednji' kad bi udario u zemlju unistio bi pola ili cijeli kontinent, sto direkt od impakta sto od raznih klimatskih i vremenskih, atmosferskih promjena. A znaci ima jos vjerovatno puno 'vecih' u tih oko 1,000 ili 10% sto nisu otkrili sto se krecu i kruze vrlo ili relativno blizu oko nas. Sretan Halloween.
Puko ja ili ne, ne osporavam, ali ovo je sve info od NASA i astronoma sto pricam, nije neka 'misterija.'
486 000KM.-BLIZU.
Znam covjeka, ima audi 6 koji je presao preko 1 milion km i jos ga vozi. On bi mogao otici dotjerati je.
Očigledno nisi upućen . ta cifra je kao da na zemlji kažeš 100 metara !
Dobro je da je prošla! :))))
Postovana redakcijo, ovim clankom ste otjerali jedan dio svojih citalaca, kladim se u to...
Pa jel' moguce da sam ovo procitao?!!!!
EKE ; GLAVATA KOMETA , PA LJUDI SMORISTE NAS !!!