Novi pronalasci

Fascinantni fosili otkriveni u Njemačkoj

Sarajevo-x.com
Novi fosilni ostaci različitih vrsta životinja pronađeni su nedaleko od Frankfurta, na paleontološkom nalazištu poznatom kao Messel. Radi se o izumrlim vrstama koje pripadaju tzv. Masillamys grupi i koje su na ovom lokalitetu otkrivene u vrlo dobro očuvanom stanju.

Messel, koji se nalazi 20 kilometara južno od Frankfurta, nekada je, prema tvrdnjama naučnika, u vrijeme prije 47 miliona godina, bio iste nadmorske visine poput današnje Sicilije, gdje je vlažnija i toplija klima podržavala bogatu raznolikost biljaka i životinja.

Zbog toga su i među iskopanim primjercima pronađene različite vrste reptila i insekata čiji se broj mjeri hiljadama primjeraka. Iskopavanja je predvodio istraživački institut Senckenberg iz Frankfurta, pronašavši, kao što pokazuju fotografije, drevne glodare, reptile, insekte i mnoge sisavce koji su u području Messela živjeli tokom eocenske epohe, negdje prije 55,8 i 33,9 miliona godina. Tada je ovo područje bilo vulkansko jezero okruženo gustom šumom.

Neki artefakti trenutno su izloženi u muzejskom dijelu instituta koji ih je i pronašao, a vi pogledajte interesantne fotografije koje pokazuju izvrnost samog nalazišta.