Komentari (30)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ja kad bi prno u tu vasu masinu vidili bi tek onda koja je to brzina od sile
šta god da ganjaju neće ga uhvatit. kad bi rekli da su sve otkrili što se ima otkrit, ko bi ih više finansiro, milion i kusur njih hrani svoje familije iz trilionskih projekata ko što je ovaj. izgrade im jedan akcelerator jer im ovi obecaju \"TO JE TO\" i onda kad ne bude za par godina im izgrade veći jer su rekli \"E SAD JE TO TO\", pa kad ni od tog nema ništa onda im naprave još veći jer ovi kazu \"MA TAJ JE STO POSTO\".. itd itd itd dotle se dječurlija poput ccc pale i vrijedjaju prvog na kog nalete, pravi mali fanatici nove religije CRKVE FIZIKA...
kajacesh se ti kad jednog dana svatish da si svoj zhivot baziro na jednoj knjizi al kasno ce ti bit...
Šta me briga šta ovi foteljaši rade. Gdje je vijest o našem Osmanagiću , dijamantu , naučniku nad naučnicima?
Vidim da vas nije strah i da se ne bojite, a trebalibi ste. Bice vam kasno kad shvatite. Dodjite tobe i spasite se na vrijeme.
Simpaticni su ovi ciji se citav zivot okrece oko knjige koju je neko napisao prije vise od 1000 godina. Danas za one koji pricaju sa \"bogom\" postoje lijekovi, tada ih nije bilo pa su pisali knjige.
evo ga jos jedan glupan haj da vidimo kolko vas ima kuran se spoznaje kroz nauku a ne kroz sjela na kojim si ti bio
Ma sta oni nesto eksperimentisu i saznaju. Samo gube vrijeme i pare, a odgovor koji traze mogu naci u Kuranu.
Ukratko... Moderna kvantna fizika je nasla sve cestice koje su predvidjene Standardnim modelom. Fali samo tzv, HIggsov bozon, ili \"Bozija cestica\" kako ga zovu. Njegovo svojstvo je da daje materiji masu.. tj, obicne cestice u inetrakciji sa Higgsom imaju masu. Znaci, u ovom eksperimentu se trazi tja jedan dio koji nedostaje. Ukoliko njega pronadju, imacemo upotpunjen Standradni model i korak smo blize Velikoj teoriji svega. Naucnici pokusavaju svaku fizicku pojavu na svijetu predstaviti jednom \"Bozijom\" formulom, i ovi eksperimenti na LHCu-u su usmjereni ka tome da dobijemo tu formulu. Kako rekose \"da vidimo Boziji um\".
cestice se ubrazvaju do brzina koje su veoma bliske brzini svjetlosti ali ne i jednake jer je to nemoguce ( sto kaze teorija relativnosti) kad se cestice sudare nastane šuma razliciitih cestica. bice tu bas svega. ako u svemu tome pronadju cesticu koja bi trebala da bude tzv higsov bozon mislim da ce se tamo svi ubit ko majke od euforije.
ja mislim da oni ganjaju cesticu cije je umjetnicko ime bozija cestica ona ce potvrditi mnoge teroije koje ne vrijede ako takva cestica ne postoji.
šta imaš objašnjavat kad nisu ništa otkrili????? al evo u najkraćem: hoće sudarit čestice velikom brzinom koja automatski znači veliku energiju za koju teorije PRETPOSTAVLJAJU da je dovela do \"nastanka\" vidljivog svemira . pri tom bi se sudaru po ajnštajnu trebali oslobodit \"gravitoni\" tj. čestice koje po ovom ekscentriku \"proizvode\" gravitaciju. prođe 100 godina a oni još tragaju... pobroju \"zastoja\" i \"kvarova\" i ovaj put će otkrit my ass. haha
nisam na casu bosanskog. primjetio sam gresku i samo sam cek(a)o da se javi neki pametnjaković
@Prevodilac To je bilo 3,5 TeV-a, danas je sudar dvije zrake od 3,5 teV-a, sto je 7 TeV-a. Znaci, prije neg sto pametujes i komentarises, upoznaj se sa vijescu kako treba. Znaci... prije 10 dana je bilo 3,5 TeV, danas 7 TeV. Mislim da je jasno.
Zna li neko objasniti jednostavnim jezikom ovaj eksperiment? ...ali objasniti, ne opisati!