Nauka

Asteroid ide prema Zemlji?

Sarajevo-x.com
Asteroid otkriven prije tri godine mogao bi postati prijetnja za Zemlju 2029. godine kada bude išao preko Zemljine orbite. U slučaju da padne na našu planetu, imao bi katastrofalnije posljedice od asteroida koji je pao u Sibir 1908. godine. Ipak, ruski astronom ima ideju, u slučaju da se bude ostvario najgori scenario.

Asterodi kojeg su naučnici otkrili prije tri godine mogao bi predstavljati prijetnju za našu planetu 2029. godine kada bude prelazio Zemljinu orbitu, izjavio je ruski astronom, a prenosi United Press International.

Boris Shustov, direktor Instituta za astronomiju je rekao kako bi asteroid nazvan Apophis, u slučaju da udari u Zemlju, napravio veću štetu nego asteroid koji je pogodio Sibir 1908. godine. Udar tog asteroida bio je 1.000 puta jači nego atomska bomba bačena na Hirošimu

Za sada se predviđa da će proći asteroid proći iznad Zemlje na udaljenosti od oko 27.350 kilometara

"U slučaju da se asteroid pokaže kao prijetnja, holivudska rješenja za ovakve situacije bi više naudila nego pomogla u odbrani od udara", rekao je Shustov.

Umjesto da se asteroid raznese nekom eksplozivnom napravom, Shustov predlaže suptilnije mjere - mikrosatelit koji će ga samo polako gurnuti u sigurniju putanju.