gangulator
Spol
Ženski
Boja avatara
9A9A9A
Banovan
Ne
Registrovan
19.08.2014.
Komentari
13
Komentari korisnika
E ovo treba pogledati:i .... https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VUYjxamJ3bs .... Malo smijeha nije na odmet, a i utjeha za sve koji su pali na kladionici :)
Realno, gospodin muftija Zukorlic zeli na perfidan nacin doci opet u centar paznje jer se dugo nije o njemu pricalo, pa popularnost pocinje da opada.
Ovo je cisto prepucavanje Naprednjaka i Demokrata. Svaki iole obican dogadjaj se podize na nivo uzburkavanja strasti zarad politickih poena. U AP Vojvodini se uveliko vode pripreme za izbore, a istrazivanja govore da ce Vucicevi Naprednjaci osvojiti preko 50% glasova. Vucicu na ruku ide i dobar odnos sa predstavnikom Madjara - Pastorom, koji ce uzeti oko 15%. Osnovni problem kod Vojvodine je finansiranje. Pokrajina dobija manje nego sto joj pripada i naravno da trazi vise. O nekom vecem stepenu autonomije ili nesto vise nema ni govora.
Citao sam sajtovima posvecenim biznisu da, ako bi se HRV, SRB, BiH i CG udruzile (u ekonomskom smislu) u proizvodnji meda u jedinstveno udruzenje, mogla bi proizvodnja da se upetostruci. Problem je sto smo mali i ne mozemo da podmirimo veca trzista, koja traze redovne isporuke. Kada proizvodjac ima redovnu isporuku, on proizvodnju unapredjuje. Udruzeni proizvodjaci mogu i po nizim cijenama nabavljati dohranjivace za pcele (ukoliko je godina losa), a cisto da se potencijalno trziste nebi izgubilo.
Rijetki su nasi ljudi koji su vlasnici iole veceg preduzeca (mislim na proizvodnju). Obicno sve posjeduju stranci i profit iznose iz zemlje
Ova luka je premalo iskoristnea. Treba razmisljati o tome da i pored Ploca, koje su nesporno vazne, nista manje nije vaznija luka Brcko. Mnogi djelovi privrede bi koordinisanim radom mogli da se oslone na luku Brcko u smislu pouzdanosti i treba ici u smjeru razvijanja rjecnog transporta, koji bi nas povezao sa srcem Evrope.
Zavrsetkom ove dionice i obilaznice oko Sarajeva jedna etapa ce biti kompletirana, jer je i najosjetljivija zbog prevelikog pritiska javnosti. Sad su kantoni i FBiH na potezu - napravit bar tri poslovne zone uz autoput (sa najboljim povoljnostima za ulagace), kako bi isti bez mnogo predrasuda doprinosili razvoju. Takodje, bitno je istaci - sve dok se autoputem ne povezu najveci gradovi u BiH (SA,BL,MO,TU) i ne napravi tzv. osovina razvoja, tesko da mozemo nesto napraviti ako nismo upuceni jedni na druge.
Odlicna vjest, ali samo ako i ovo mjesto ne preuzmu nakupci. Mnogo je neiskoristenih potencijala, a ovo je bio jedan od njih. Jacanjem domace proizvodnje i sve vise istiskivanje uvoznickih lobija moze samo da doprinese boljitku. Ovaj primjer mogu da prate jos mnoga veca mjesta u BiH, a time bi se i podstakao preduzetnicki duh kod naseg seljaka, koji je u sve nezavidnijem polozaju zbog zakona i nelojalne konkurencije
Ovaj covjek ili se mnogo dobro pretvara ili posao radi kako treba. Poznavajuci mentalitet naroda sa nasih prostora - cim na nekog idu gomile kritika i osuda, onda taj covjek nesto postize. Za sada je dovoljno da vise nema komsijskih prepucavanja na politickoj osnovi i to je, ako nista drugo, dobar pocetak. Treba mu dati sansu da sprovede u djelo neke od svoji planova, cime bi imali svi koristi u okruzenju. Priznali mi to ili ne - ekonomska zaostalost i nemogucnost oporavka stvara potrebu za drugim temama (prenaglasen nacionalizam, odbojnost prema drugima, unutrasnju nestabilnost i td). Jaka Srbija, kao i jaka bilo koja zemlja u okruzenju (ekonomski i politicki) u ovim trenucima moze samo da pogoduje BiH, jer smo, htjeli to ili ne, jedni na druge najvise upuceni.
Ovo je dobra odluka. Najpravednije je doigravanje, da nebi bilo svadja ko ce biti domacin zavrsnog turnira. Mozda bi ligu trebalo povecati na 16 ekipa (Slovenija 3, Hrvatska 3, Srbija 4, BiH 2, Crna Gora 1, Makedonija 1, Bugarska 1, Madjarska 1). Naravno, Hrvatska i Srbija da se takmice za 4=og ucesnika.