{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Putnik koji se žalio na uslugu dobio posao

S
28.1.2009. u 16:27
0
6
Putnik koji se žalio na uslugu dobio posao
0
Putnik koji se žalio na uslugu dobio posao
Foto: Ilustracija
Putnik britanske avio kompanije Virgin Atlantic koji je šefu osoblja napisao podugačko pismo u kojem izražava svoje nezadovoljstvo usluživanjem i hranom dok je letio iz Mumbaija do Londona dobio je posao u ovoj kompaniji kao kušač hrane.
Robert Branson, izvršni direktor avio kompanije, unajmio je pisca najdužeg i najdetaljnig pisma žalbe da ubuduće bira hranu i vina koja će se servirati putnicima Virgin Atlantica.

Pismo puno humorističnih dosjetki, koje je u prilogu imalo pet fotografija 'užasnih' jela, objavili su mediji širom svijeta.

Kako saznaje Telegraph, Richard Brown pozvao je putnika koji inače stanuje u Londonu da posjeti odjel za catering i pomogne mu da izabere najbolju hranu. Međutim, on se još nije odlučio da li će prihvatiti njihov poziv ili ne.

Podjećamo, u pismu je između ostalog, napisao da 'dok je otvarao poklopac posude gdje je bilo glavno jelo, osjećao da mu poklanjaju mrtvog hrčka za Božić’.

Iz kompanije su naveli da su putnika pozvali da testira hranu i piće jer su 'sigurni da ima istančan ukus'.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: