FOTO / Krov svoje prodavnice Selfridges pretvorio u jezero
Jezero zelene boje dio je projekta pod nazivom "Truvia Voyage of Discovery" u okviru kojeg je Selfridges transformirao 400 kvadratnih metara na krovu prodavnice u "čarobni otok" sa čamcima i panoramskim pogledom na grad.
Zahvaljujući umjetničkim instalacijama, krov je postao pravo igralište za kupce, a ukoliko se neko od veslača našao u nevolji u pomoć će im priteći spasilac.
Kupcima je na raspolaganju 12 čamaca. Međutim, loša vijest je da su sve rezervacije za ovo nesvakidašnje iskustvo već rasprodate.
Ovo je prvi put od Drugog svjetskog rata da je krovni vrt otvoren za javnost. U to vrijeme vrt je bio popularno mjesto za šetnju. Međutim, nakon bombardiranja robne kuće 1940. godine, vlasnik H. Gordon Selfridge ga je odlučio zatvoriti.
Krov je morao biti ojačan čeličnom konstrukcijom kako bi mogao držati jezero.