Cilj kampanje "Predizborno zagrijavanje" je da animira mlade ljude, kako bi u što većem broju izašli na izbore i glasali za promjene. Ulaz je besplatan.
"DK se odlučila da uđe u kampanju 'Predizborno zagrijavanje', kako bi mladi ljudi shvatili da je, jednostavno, sve u njihovim rukama. Ove godine se navršava 20 godina od prvih 'demokratskih' izbora u BiH. Ovo je zadnja prilika da se riješimo nacionalista i ostalih mutnih likova koji su ovu zemlju okovali u lance", kažu iz Dubioza kolektiva.
Osim nastupa u sklopu navedene kampanje, Dubioza će odsvirati koncert i u Rovinju, 25. septembra, na Weekend Media Festivalu, najvećoj medijskoj smotri u regionu.
Iz Rovinja, DK dolazi u Donji Vakuf, gdje će svirati u četvrtak, 30. septembra. Na kraju planirane turneje, DK ide do Zagreba i kluba Aquarius, gdje će nastupiti 25. oktobra.
Inače, u ovoj sedmici je Dubioza kolektiv dobila jubilarnog 100.000-og fana na Facebooku, a očigledno je da je muzika postala najbolji izvozni proizvod naše umorne države.