Iako su mnogi protiv
0

Prva reklama za abortus iduće sedmice u Britaniji

Sarajevo-x.com
Prva reklama za abortus pojavit će se iduće sedmice na britanskoj televiziji, uprkos zabrinutosti porodica i crkvenih lidera. Iza kontroverznog oglasa stoji organizacija Marie Stopes, koja godišnje od države prima 35 miliona eura godišnje za obavljanje abortusa.

Protivnici kampanje tvrde da je organizacija pronašla rupu u zakonu o oglašavanju, pa su se obratili krovnoj agenciji tražeći zabranu reklama dok se ne provede javna rasprava o tome treba li ona biti emitovana.

Oni su također upozorili Channel 4, koja je pristala emitovati oglas, da ne bi trebali držati bilo čiju stranu u debati.

"Channel 4 koji se finansira iz državnog budžeta treba uvjeriti ljude da ne drži bilo čiju stranu u jednom od najkontroverznijih pitanja u britanskoj kulturi", rekao je Simon Calvert iz Kršćanskog instituta te dodao kako su javnost i parlament jasno podijeljeni kad je riječ o abortusima.

On je napomenuo da je klinikama koje ostvaruju profit na abortusima zabranjeno da se oglašavaju, te da je apsurd da Marie Stopes može imati takvu reklamu "jer ne ostvaruje profit".

Oglas bi prvi put trebao biti emitovan u ponedjeljak u 22.10 sati tokom novog showa uživo "The Million Pound Drop" koji vodi Davina McCall. Prikazivanje reklama onda bi se nastavilo u junu.

Marie Stopes taji detalje iz reklame, jedino je poznato da je tema "Jeste li zakasnili?" uz fotografiju zabrinute žene. Ova organizacija provodi 65.000 abortusa godišnje. Oko 35 miliona eura godišnje dobiju kako bi osigurali 80 posto tih slučajeva kao i za druge usluge.

Calvert ističe da će ljudi biti šokirani saznanjem koliko se godišnje izdvaja za abortuse, ali da će više biti šokirani time što se dio tog novca koristi za promicanje abortusa.

Direktorica marketinga organizacije Marie Stopes, Julie Douglas, je, međutim, rekla kako oglas sadrži informacije koje će pomoći ženama da steknu samopouzdanje i da znaju kome se obratiti.

"Uprkos činjenici da će jedna od tri žene u Velikoj Britaniji nekad abortirati, o tom se pitanju nikad nije otvoreno i iskreno raspravljalo", rekla je ona.

Iz Saveza ProLife, međutim, tvrde da oglas neće dati dovoljno informacija o razvoju fetusa, samom postupku abortusa, zdravstvenim rizicima koje on nosi, a kamoli o njegovoj alternativi.

Channel 4, pak, tvrdi da oni ne krše nikakve propise.

"Vjerujemo da će gledatelji formirati vlastito mišljenje o sadržaju poruka u reklami", rekao je njihov glasnogovornik, piše Daily Mail.