Žene u prosjeku pređu 247 kilometara godišnje u potrazi za sniženjima, piše NY Daily News.
Anketno ispitivanje preko 2.000 žena u Britaniji pokazalo je da se osjećaju iscrpljenije nakon jednog dana u kupovini nego nakon vježbanja u teretani.
Sedmično u prosjeku pređu 4,8 kilometara i provedu oko 2,5 sata tražeći idealne komade odjeće, obuće, kozmetike ili namirnice.
Muškarci, na drugoj strani, na istu aktivnost utroše u prosjeku 50 minuta i pređu 2,4 kilometra sedmično.
Svaki put kad krenu u shopping žene u prosjeku naprave 7.305 koraka, što je skoro tri četvrtine koraka dnevno predviđenih za zdrav život. Ako tome dodate težinu kesa koje nose - dobijate ekvivalent treniranju u teretani.
Izračunato je da tri sata provedena u kupovini mogu pomoći u sagorjevanju 495 kalorija koliko ima veliki hamburger. Dva sata u kupovini sagori 283 kalorije, koliko ima kafa s mlijekom.
Čak 45 posto anketiranih žena izjavilo je da ne pauziraju dok se potpuno ne iscrpe, a jedna odvojena studija utvrdila je da žene sagore oko pet kalorija u svakoj minuti kupovine, što je 48.000 kalorija godišnje.