{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Zbog vježbanja jedemo više?

S
25.2.2008. u 09:15
0
0
Zbog vježbanja jedemo više?
0
Zbog vježbanja jedemo više?
Prema najnovijem istraživanju koje je sproveo američki Univerzitet John Hopkins žene, više nego muškarci, često znaju pretjerati sa hranom čim počnu redovno vježbati..
Ukoliko ste od početka nove godine započeli sa redovnim vježbanjem kako biste doveli svoje tijelo do savršenstva, ali još uvijek ne primjećujete nikakve pozitivne promjene, možda će vam pomoći rezultati nove studije koju je sproveo Univerzitet John Hopkins, a objavio Yahoo!. Naime, istraživači ovog prestižnog američkog univerziteta su primijetili kako najčešće žene, a rjeđe muškarci, u organizam unose veće količine hrane, čim započnu sa redovnim vježbanjem.

Dakle, ako se nikako ne možete riješiti viška kilograma, možda ste pretjerali sa intenzitetom vježbi koje radite, jer zbog napornog tempa jednostavno i jedete više.

Razlog može biti psihološke prirode. Nakon što ste uradili redovne dnevne vježbe, možda ste pomislili da si možete dopustiti malo oduška, ili jednostavno jača fizička aktivnost povećava našu prirodnu želju za hranom. U svakom slučaju morate misliti na vlastito zdravlje i birati zdraviju hranu.

Najvažnije je zapamtiti pravilo broj jedan kada je u pitanju skidanje viška kilograma koji glasi: broj kalorije koje se potroše mora biti veći od broja kalorija koje se unesu u organizam.

Svakako je lakše unijeti u organizam više kalorija nego te iste kalorije sagorjeti vježbom, kao npr: 30-minutnom šetnjom moguće je sagorjeti oko 200 kalorija (zavisno od tjelesne težine i tempa), ali 12 krekera koji imaju 200 kalorija možemo mnogo lakše i brže smazati nego što ćemo navući sportsku obuću.

Vježbe treba raditi gotovo svih sedam dana u sedmici, ali čak i takva predanost vam ne daje slobodu da jedete štagod poželite. Ukoliko ste tek nedavno započeli sa programom vježbanja i vjerujete da ste se zbog toga udebljali, najprije detaljno ispitajte vlastite prehrambene navike.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: