{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sedam jednostavnih koraka do dugovječnosti

S
23.10.2011. u 08:37
0
5
Sedam jednostavnih koraka do dugovječnosti
0
Sedam jednostavnih koraka do dugovječnosti
Iako mnogi vjeruju da je dugovječnost privilegija rijetkih, kanadski kardiolog Clyde Yancy tvrdi da ćete, primjenite li samo sedam jednostavnih koraka, doživjeti stotu.
Promjene životnog stila kao što su održavanje optimalne težine, nepušenje i kontroliranje nivoa holesterola u krvi su jednostavni načini kojim će 90 posto ljudi produžiti svoj životni vijek do najmanje 90. godine.

Donosimo vam sedam jednostavnih koraka koje preporučuje doktor Yancy:

Budite aktivni

Tjelesna neaktivnost može vam oduzeti gotovo četiri godine života. Ljudi koji su fizički neaktivni izloženi su dva puta većem riziku od bolesti srca ili moždanog udara.

Držite nivo holesterola pod kontrolom

Visok holesterol može dovesti do nakupljanja masnih naslaga u arterijama, što povećava rizik od bolesti srca i moždanog udara.

Zdravo se hranite

Zdrava je ishrana jedna od najvažnijih stvari koje možete učiniti da biste poboljšali svoje zdravlje.

Držite šećer pod kontrolom

Šećer u krvi povećava rizik od visokog krvnog pritisak, koji je glavni faktor rizika za srčani udar i zatajenje srca, moždani udar i bolesti bubrega.

Postignite i održavajte zdravu tjelesnu težinu

Sve je više odraslih osoba koje imaju prekomjernu težinu ili su pretile, a poznato je da je to jedan od glavnih faktora rizika za bolesti srca i moždani udar. Pretilost može smanjiti životni vijek za gotovo četiri godine.

Držite visoki krvni pritisak pod kontrolom

Visoki krvni pritisak zovu tihim ubicom jer često nema simptoma. Ukoliko redovno kontrolišete krvni pritisak možete smanjiti rizik od srčanog udara za 40 posto.

Nemojte pušiti

Skoro 50 posto pušača umire bolesti srca, raka pluća i hroničnog bronhitisa. Sve su te bolesti povezane sa ovom nezdravom navikom. Prestanete li pušiti odmah, smanjit ćete rizik od bolesti srca i moždanog udara.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: