{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Novogodišnje odluke su loše za zdravlje

S
1.1.2009. u 16:34
0
6
Novogodišnje odluke su loše za zdravlje
0
Novogodišnje odluke su loše za zdravlje
Nastojanje da se čvrsto držimo novogodišnjih odluka zapravo nam može donijeti više štete nego koristi, poručuju pripadnici dobrotvorne organizacije posvećene mentalnom zdravlju.
Britanska organizacija Mind tako poručuje svima da ne započnu novu 2009. godinu s gomilom nerealnih ciljeva za samo unapređenje, a naročito onih koji se fokusiraju na fizičkim nedostacima poput viška kilograma, jer ukoliko te planove ne realizujemo kreiramo negativnu sliku o nama samima. osuđeni smo na beznađe, nisko samopouzdanje i blagu depresiju.

"Novogodišnje odluke se vrlo često fokusiraju na naše probleme ili nesigurnosti poput pretilosti, nezadovoljstva poslom i osjećaja krivice zbog zanemarivanja prijatelja i porodice tokom proteklih 12 mjeseci", objasnio je u razgovoru za Daily Telegraph izvršni direktor Minda Paul Farmer.

"Sami sebi postavljamo nerealne ciljeve kako bismo promijenili vlastito ponašanje, pa tako ne iznenađuje što se, nakon što podbacimo s ispunjenjem ciljeva, osjećamo mnogo lošije nego ranije", dodao je.

Paul Farmer također svima preporučuje da zaborave na tradicionalno donošenje novogodišnjih odluka i razmišljaju pozitivno o izazovima koji nas čekaju u novoj godini i svemu onome što zaista možemo postići.

Članovi organizacije Mind tako preporučuju nekoliko jednostavnih koraka za poboljšanje cjelokupnog mentalnog zdravlja u 2009. godini:

1. Budite aktivni

Vježbanjem u našem organizmu oslobađa se endorfin

2. Izaberite zelenu boju

Mnoge dosadašnje studije su dokazale kako povezivanje s prirodom može značajno poboljšati nečije raspoloženje.

3. Naučite nešto novo

Novi izazovi će stimulirati vaš um i donijeti vam samopouzdanje i vjeru u vaše sposobnosti.

4. Učinite nešto dobro za svoju zajednicu

Dobra djela su hrana za dušu i tijelo.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: