{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nekoliko mitova o dijetama

S
24.11.2011. u 21:15
0
4
Nekoliko mitova o dijetama
0
Nekoliko mitova o dijetama
Gojaznost je veliki problem u svijetu. Puno ljudi se odluči za rigorozne dijete i uskraćuje sebi i najmanju kockicu čokolade. Neki se priključuju raznim programima, ali u svemu tome, gojazni ljudi prave i nekoliko grešaka. Nekoliko mitova o dijetama i ishrani donosi Fox News.
1. Nemojte jesti ništa iza 8 sati.

Obično se vjeruje da se dnevni unos kalorija sagori, a unos kalorija uvečer se teže sagorijeva. Istina je da kalorije ne razlikuju vrijeme. Naravno da ste u većoj opasnosti ukoliko svaku noć u krevetu pojedete kalorični sendvič, kokice i mnoge druge grickalice, ali činjenica je da su jednako štetne i ako ih unesete po danu. Razlog zašto su noćni izleti ka frižideru opasniji jeste što ljudi uglavnom tokom dana ne jedu dovoljno, a onda sve nadoknade po noći. Radije rasporedite hranu i obroke i slobodno pojedite nešto ukoliko ste gladni.

2. Ukoliko jedemo manje količine hrane to će ubrzati naš metabolizam.

Istina je da unos hrane rijetko ima veze sa vašim metabolizmom. Činjenica jeste da će neke namirnice privremeno ubrzati vaš metabolizam, ali efekt je premali da bi utjecao na vašu kilažu. Jedino što vam može pomoći u bržem sagorijevanju hrane jesu jači i snažniji mišići kojima treba brz metabolizam da bi se snabdjeli energijom.

3. Tjestenina deblja.

Kada jedemo ugljene hidrate, naš metabolizam to pretvara u šećer koji se potom pretvara u mast. Ovo je donekle istina, ali moramo imati u vidu da nije tjestenina to što nas deblja, nego razni sosovi koje joj dodajemo. Prema istraživanjima sama tjestenina ima 600 kalorija. Mediteranske tjestenine sigurno nisu krivci za debljinu, ali ako jedete kremaste sosove sa tjesteninom, kriv je definitivno sos.

4. Kafa će pomoći da izgubimo na kilaži. Kafa može privremeno utjecati na vaš apetit, ali taj utjecaj je mnogo manji od utjecaja na povećanje nesanice tokom koje ćete vjerovatno nešto jesti. Zato učinite sebi uslugu i nemojte se zavaravati ovim mitom. Ukoliko ste žedni slobodno priuštite sebi čašu vode, ona vam nikako neće nauditi.

5. Mlijeko može pomoći da izgubimo na kilaži.

Jedna studija rađena prije deset godina je uglavnom isticala veliku prednost mliječnih proizvoda kada su u pitanju uspješne dijete. Međutim, ma koliko je bitan unos kalcija i vitamina D, mlijeko vam neće pomoći pri gubitku kilaže. Ukoliko pijete punomasno mlijeko, tek tada nećete imati nikakvu pomoć, nego samo višak masti u krvi.

6. Najbolji način za gubljenje kilaže je dijeta.

Ovo nije istina. Najbolji način za gubljenje kilaže jeste pravilna ishrana i fizička aktivnost. Pogotovo su neefikasne dijete koje praktikujete nekoliko dana, prekinte ih i vratite se svom uobičajenom načinu ishrane. Možete da se izgladnjujete danima, a da ništa ne postignete. Istražite bar na internetu šta je neophodno, držite se normalnih porcija, izbjegavajte brzu hranu i uspjeh je zagarantovan.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: