Objavljeno 14.03.2009. u 12:50
|
Komentari: 2
Istraživanje kineskih naučnika
Gljive i zeleni čaj sprječavaju razvoj raka dojke
Rizik od nastanka raka dojke je puno niži kod žena koje u organizam unose veću količinu gljva, te piju više zelenog čaja, zaključci su najnovijeg istraživanja kineskih naučnika.

Inače u Kini je znatno manji broj žena koje boluju od raka dojke u odnosu na razvijene zemlje. Dr. Min Zhang sa Univerziteta Perth u zapadnoj Australiji kao glavni razlog toga navodi tradicionalnu kinesku ishranu.
U istraživanju koje je sprovedeno na jugoistoku Kine učestvovalo je 1009 žena u dobi od 20 do 87 godina, koje boluju od raka dojke, te isto toliko zdravih žena.
Zhang je po završetku istraživanja ustanovio da je ženama koje su jele deset ili nešto više grama svježih gljiva dnevno za jednu trećinu smanjen rizik od razvoja raka dojke, dok je rizik kod žena koje su konzumirale četiri ili više grama suhih gljiva duplo manji.
Žene koje su uz to svakodnevno pile i zeleni čaj smanjile su rizik od razvoja ove opake bolesti za još 11 do 18 procenata.
Inače, rak dojke je najčešći zloćudni tumor kod žena u svijetu, koji nastaje kad normalne žljezdane stanice dojke promijene svoja svojstva te počnu nekontrolirano rasti, umnožavati se i uništavati okolno zdravo tkivo.
(Sarajevo-x.com)
|
|
|
Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
| Unesite komentar |
Najnovije iz Zdravlje
Najčitanije iz Zdravlje
Forum - Zdravlje
Facebook preporuke
Top preporuke
iz Zdravlje







