lifestyle
0

Roditelji protiv sexy reklama

Sarajevo-x.com
Dok reklame sa seksualnim ili seksualno obojenim sadržajima donose velik profit proizvođačima, trgovcima i TV kućama, takav vid promocije proizvoda ili usluga može imati negativne posljedice na djecu. Ovakav marketing zabrinjava roditelje.

Roditelji su zabrinuti da seksualno provokativne reklame mogu negativno utjecati na njihovu djecu, koja su tijekom ljetnih praznika u velikoj mjeri pred TV ekranima. Takav vid marketinga nije primjeren za njihov uzrast.

Djeca i tinejdžeri su pasivni recipijenti takvih TV reklama. U vrijeme kada počinje izgradnja njihove vlastite seksualnosti, oni nisu psihološki zreli da donose prave sudove o onome što vide. U tom trenutku im treba ozbiljno seksualno obrazovanje i usmjeravanje.

Scene u kojem djevojke reklamiraju donje rublje i govori kako se zbog toga osjećaju seksi i kako se to "njemu" sviđa, nisu prave poruke koje dijete u tom trenutku treba dobivati i mogu ih zbuniti u pogledu vlastite seksualnosti.

Tako seksualno sugestivni oglasi mogu u um tinejdžerke koncept da sve što žene i djevojke nose na sebi je da bi zadovoljile muškarca. Neke od tih reklama u sebi nose diskriminatorne poruke i to uglavnom prema ženama.