{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Riješite se mamurluka nakon burne novogodišnje noći

S
1.1.2012. u 09:23
0
19
Riješite se mamurluka nakon burne novogodišnje noći
0
Riješite se mamurluka nakon burne novogodišnje noći
Dan poslije pijanstva otkrivamo da ono što smo prethodni put rekli o tome da nikada više nećemo piti, jednostavno nije istina. Još ako je bilo lošeg alkohola na prazan želudac imamo osjećaj dezorijentiranosti i mučnine, a ako je bilo lošeg vina, tu je i naporna glavobolja.
Cijeli dan teturanja pomalo baca sjenu na sjećanje na proteklu noć. Ukoliko su ovo scene jutra nakon novogodišnje noći onda slijedite slijedeće savjete, jer zašto započeti novu godinu sa planom koji osuđuje na propast.

Ukoliko ste se "nenadano" napili onda vam ostaje da se borite sa mamurlukom, a askmen.com poznaje sve trikove.

Hrana

Hrana je osnovna u borbi protiv mamurluka. Očito vaš želudac neće moći svariti začinjeno i ljuto, ali to vam zaista i ne treba. Vama treba hrana koja će vam dati energiju da se vaš organizam izbori sa ostatkom dana. Bilo bi dobro unijeti neku vrstu žitarica u bilo kom obliku. Pojedite i krompir koji će pokrenuti rad vaše jetre ili meso koje će vam dati proteina.

Voda i voćni sokovi

Dehidrirali ste i morate to nadoknaditi, stručnjaci kažu da je alkohol najveći krivac dehidracije koja iscrpljuje vaše tijelo. Morate podhitno unijeti što više vode, jer će vam voda pomoći da se vratite u normalu. Ukoliko niste ljubitelj ili ne možete da popijete puno vode, uzmite voćni sok koji nije puno zaslađen i popijte koliko možete.

Vježbanje

Iako vam, kada ste mamurni, nije ni do čega, a ponajviše do vježbanja, natjerajte se da prošetate, jer će vam svjež zrak prijati. Vjerovatno ste prethodnu noć bili u zagušljivoj prostoriji, pa i ako niste pušač, vaša pluća su puna dima, zato će vam svjež zrak prijati. Šetnja će pokrenuti vaše mišiće, što treba vašem tijelu na putu oporavka.

Recite ne kofeinu

Vrlo je bitno da znate da početak mamurnog dana šoljicom kafe nije preporučljiv, a razlog za to je što kofein dodatno dehidrira vaše tijelo. Ukoliko trebate nešto da vas razbudi, istuširajte se ili osvježite hladnom vodom, ali kafa nije dobra za vas. Coca-cola ili Pepsi također nisu dobri, jer sadrže mnogo šećera pa se možete osjećati još više uspavano nego što to jeste. Naravno, potrebno je reći da je savjet "klin se klinom izbija", blago rečeno, glup.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: