{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Supa ili salata prije jela pomaže pri mršavljenju

S
9.5.2007. u 09:46
0
0
Supa ili salata prije jela pomaže pri mršavljenju
0
Supa ili salata prije jela pomaže pri mršavljenju
Američki Magazin za potrošače objavio je rezultate istraživanja koje bi moglo otkriti tajnu uspješnog i jednostavnog mršavljenja. Istraživači su pratili razvoj osam dijetetskih planova i bilježili rezultate nakon dvanaest mjeseci provođenja dijete.
Zaključak dvanaestomjesečnog istraživanja pokazao je da niskokalorična supa ili svježa salata mogu značajno ubrzati proces mršavljenja. Supa ili salata koju pojedete prije glavnog jela već vas zasiti tako da manje jedete.

Na vrhu liste najboljih dijeta nalazi se Zapreminska dijeta koju je kreirala Barbara Rolls. Ova dijeta podrazumijeva unos zdrave i niskokalorične hrane i konzumiranje supa odnosno salata prije glavnog obroka kako bi umanjili glad.

Magazin je visko ocijenio i način mršavljenja koji propovijedaju Weight Watchersi koji se služe sedmčnim sastancima i vaganjem kako bi se međusobno motivirali i podržavali planove dijete i vježbanja. Ova dijeta daje dobre rezultate, ali su oni vidljivi tek nakon dužeg vremena.

Dijeta Jenny Craig koja putem telefona ili preko interneta nudi individualna savjetovanja i planove držanja dijete našla se na visokoj poziciji prema ocjenama Magazina za potrošače.

Slim-Fast (dijetalni napici) prate Weight Watcherse i dijetu Jenny Craig. Ovi napici omogućavaju kontroliran unos kalorija.

Izvještaj u pomenutom magazinu pokazao je visoku stopu značajnog mršavljenja, ali i čest tzv. jojo-efekat - vraćanje svih izgubljenih kilograma pa čak i više.

Magazin za potrošače napravio je ovu listu top dijeta oslanjajući se na istraživanja i statistike objavljene u registru "National Weight Control". Zabilježeni su i oni ljudi koji su uspjeli izgubiti 15 kg i više i još važnije, koji su uspjeli zadržati novu kilažu. Njihov recept za uspjeh bio je:

1. Svako jutro pojesti solidan, obilan doručak

2. Pojačati fizičku aktivnost

3. Konzumirati niskokaloričnu hranu

4. Pronaći zanimacije kako ne bi stalno mislili o hrani.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: