Moda i ljepota
0

Revija stila i ljepote u okviru kampanje "Lijepa, ako to želim!"

Klix.ba
Najveći lanac drogerija u BiH, dm drogerie markt, organizovao je proteklog vikenda dm beauty academy – Dan ljepote uz dm i partnere, namijenjen ženama svih dobi koje drže do svoje ženstvenosti. Revija stila i ljepote, dio dm-ove kampanje "Lijepa, ako to želim!“, upriličena je u Alta Shopping centru.

Za ovu priliku, Sergej Benedetter, međunarodno priznati top-vizažist, u saradnji s dm koncernom, osmislio je šest stilova šminkanja, namijenjenih ženama koje žele ići u korak s trendovima.

“Veliko je zadovoljstvo predstaviti jesenske make-up stilove. Danas sam pred publikom šminkao model u stilu The Dark Side, koji je primjeren za večernji izlazak. Koristio sam s.he stylezone proizvode koji iz dana u dan pridobivaju sve više simpatija potrošača. Mišljenja sam da niti jedan kozmetički brend nije perfektan u potpunosti, stoga preporučujem da dame u kozmetičkim torbicama, za potpuni izgled imaju kombinaciju proizvoda različitih brendova, koji će na kraju dati savršen rezultat", poručio je Sergej Benedetter, dobitnik Vienna Awards za make-up artistu 2012. godine, ne krijući radost povodom zajedničke saradnje.

Predstavljeno je i ostalih pet make-up stilova, a prisutne dame su bile u prilici da od profesionalnih vizažista saznaju tajne za moderni jesenski look na svom licu.

"dm je i na ovaj način nastojao naglasiti kompetentnost ponude dekorativne i preparativne kozmetike te potaknuti naše kupce – žene da probaju nove make-up stilove. Kontrasti boja, raznovrsne nijanse, uz osnovnu preporuku ‘manje je više’ za svakodnevni look, krasili su stilove koje smo danas predstavili prisutnima", izjavila je Admira Isaković, voditeljica Regije i resora Nabave i Marketinga dm-a, dodavši da je ovim eventom uspješno zaključena još jedna dm look kampanja "Lijepa, ako to želim!".

Osim sadržaja za posjetioce eventa, dm je organizovao i kutak za najmlađe, facepainting, plesne tačke, ali i mnoge druge sadržaje koji su učinili ovaj dan nezaboravnim.