{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Problemi brzih dijeta

S
11.5.2007. u 15:23
0
0
Problemi brzih dijeta
0
Problemi brzih dijeta
Brze dijete imaju kratkoročan učinak i mnogo pravila kojih se morate pridržavati. One mogu prouzrokovati gubitak težine, ali je njihov učinak kratkotrajan, mogu pogoršati vašu krvnu sliku, a kilogrami će vam se vratiti čim okončate dijetu. Kada se vratite na početnu kilažu, moguće je da izgubite volju za daljim mršavljenjem.
Fizička aktivnost u svakodnevnom životu može poboljšati vaše samopouzdanje, regulisati apetit, ojačati muskulaturu i pomoći vam da dugoročno izgubite kilograme.

Kada odlučite riješiti se suvišnih kilograma, budite realni. Nemojte sebi postavljati prezahtijevne ciljeve. Krenite malim koracima do velikog uspjeha. Siguran i lagan pristup promijeni vašeg načina života, jedini je put kojim možete postići vidljive i dugotrajen rezultate.

Zdravo mršavljenje podrazumijeva redovne, zdrave obroke i konzumiranje vaše omiljene hrane u malim količinama. Tako ćete zadovoljiti svoje potrebe, ali ograničenim unosom hrane koju najviše volite. Zdrava dijeta smanjuje rizik od raznih bolesti i poboljšava vaš imunološki sistem.


Ne postoji jedan ispravan način kako izgubiti suvišne kilograme, ali najbolji način uključuje zdravu ishranu i pojačanu fizičku aktivnost.

Šta treba učiniti?

1. Razmislite koji su vam elementi mnogobrojnih dijeta koje ste sprovodili u prošlosti zaista pomogli. Iskoristite te informacije i napravite plan koji će vam pomoći da izbjegnete greške iz prošlosti.

2. Vodite dnevnik ishrane i vaših svakodnevnih aktivnosti kako biste shvatili koji su vam kritični dani i situacije.

3. Postavite sebi realne ciljeve.

4. Jedite redovno počev od doručka.

5. Birajte zdravu hranu.

6. Kuhajte kod kuće, izbjegavajte obroke po restoranima.

7. Jedite mnogo voća i povrća.

8. Ne razmišljajte u stilu "sve ili ništa".

9. Odvojite 30 minuta za vježbanje barem tri dana u sedmici.

Šta ne treba raditi?

1.Ograničavati se na određeni period u kojem morate smršati.

2. Odustajati nakon lošeg dana ili ako ste previše jeli.

3. Nestrpljivost je ubitačna za vašu dijetu.

Ko je prvi super-heroj?

11.05.2007. u 16:25
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: