Sarajevo
133

Noć aranžiranja: Kada učenici postaju merchandising stručnjaci

Klix.ba
U Sarajevu je 23. maja održana treća po redu "Noć aranžiranja" pod sloganom "Kada učenici postaju merchandising stručnjaci! " koju su sa svojim profesorima organizovali učenici i maturanti aranžeri JU Srednje poslovno-komercijalne škole Sarajevo.

U ulicama Maršala Tita i Ferhadiji, prolaznici su imali priliku vidjeti maturante aranžerskog smjera kako, po sopstvenim idejnim rješenjima za maturske radove, uređuju izloge renomiranih trgovina (Tally Weijl, Orsay, Sportlife, French Touch, Beba Kids, Perfois i Dessert).

"Ponosna sam na učenike koji su pokazali potrebna znanja i kompetencije u aranžiranju izloga i doprinijeli promociji ovog u svijetu veoma popularnog zanimanja (visual merchandiser). Nadamo se da će ubrzo sve velike trgovine shvatiti važnost vizuelnog utiska kao marketinške strategije i zaposliti veliki broj mladih stručnjaka iz ove oblasti", Izjavila je direktorica škole Kanita Selmanović-Kulo.

Ove trgovine su u predhodnom periodu učenicima bile "druge učionice" a, u konačnici su im ustupile svoje izloge kako bi se skrenula pažnja na značaj aranžiranja i kako bi se učenicima dala mogućnost da se iskažu na tržištu rada.

Noć aranžiranja su kao značajan školski projekat koji poboljšava uvjete praktične nastave prepoznali i podržali Sindikat radnika trgovine i uslužnih djelatnosti BiH i norveški sindikat LO Nedre Romerike.