{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kampanja za zabranu reklamiranja brze hrane

F
5.3.2007. u 19:09
0
0
Kampanja za zabranu reklamiranja brze hrane
0
Kampanja za zabranu reklamiranja brze hrane
Foto: AFP
Malezijske vlasti mogle bi zabraniti reklame za brzu hranu u dječjim televizijskim emisijama kako bi pomogle u smanjenju gojaznost i bolesti povezane s prehranom, izjavio je u ponedjeljak ministar zdravstva.
"Potez se može posmatrati kao obrazovni napor na podizanju svijesti javnosti o značaju jedenja zdrave hrane umjesto oslanjanja na brzu hranu", izjavio je ministar zdravstva Chua Shoi Lek na konferenciji za novinare nakon što je razgovarao s predstavnicima industrije brze hrane i reklamiranja, javio je AP.

Predložena zabrana vjerovatno bi obuhvatila novine, magazine i kina u toj zemlji jugoistočne Azije, kao i TV emisije čiji su gledaoci većinom iznad 12 godina starosti, kazao je Chua, pojašnjavajući kako je u nedavnom izvještaju ministarstvo tražilo potpunu zabranu reklamiranja brze hrane.

Ministri u vladi planiraju da uskoro raspravljaju o zabrani i ostalim novim pravilima, poput prisiljavanja firmi za brzu hranu da označe svoje proizvede karticama koje pokazuju broj kalorija, kazao je Chua.

"Zdravlje 26 miliona građana Malezije iznad je svih gubitaka s kojima bi se industrija brze hrane mogla suočiti", izjavio je Chua nakon razgovora na kojima su učestvovali izvršni direktori McDonald'sa, KFC-a, Burger Kinga, Pizza Huta i ostalih kompanija.

Restorani brze hrane uobičajeni su u trgovačkim centrima Malezije kao i restorani pokraj autoputeva širom zemlje.

Zvaničnici tvrde da je skoro 40 posto malezijskog stanovništva gojazno, što predstavlja rast od 20 posto otprije jedne decenije. Mnogi ljudi također pate od problema poput hipertenzije i dijabetesa.

Azmir Jaafar, izvršni direktor McDonald's Malezija, izjavio je da zvaničnici industrije brze hrane planiraju održati nove sastanke s vladom tokom narednih nekoliko sedmica kako bi se pomoglo u usklađivanju prijedloga, naglašvajući kako je malo vjerovatno da će taj sektor imati teže finansijske posljedice sve dok se ne nametne potuna zabrana reklamiranja.

"Spremni smo da radimo zajednički i angažujemo se u dijalogu" s vladom, izjavio je Azmir novinarima.

Istraživanja pokazuju da stanovnivci malezijskih gradova posjećuju McDonald's restorane u prosjeku 2,6 puta mjesečno, dodao je Azmir.

Ministarstvo zdravstva tvrdi kako su prijedlozi o zabrani reklamiranja brze hrane dio šire kampanje ohrabrivanja Malezijaca da stvore navike poput vježbanja, smanjena stresa i odvikavanja od cigareta i prekomjernog korištenja alkohola.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: