BH telecom postupa ispravno i ne vidim razlog da se bilo ko buni. Svaka usluga koja se koristi i za koju je korisnik svojevoljno potpisao ugovor, mora i da se plati. Potpisujući ugovor, svi su se obavezali na plaćanje usluga. Ne vidim razloga za ovakve koimetare na obavijest BH telekoma. Ostavili su razuman rok 55 dana za izmirenje računa, ili 85 za krajnje izmirenje, a da korisnik ne ostane bez broja. Razumno, sobzirom na našu ekonomsku situaciju Šta je sporno? Ako se na vrijeme ne plati račun za potrošenu el. energiju, Elektrodistribucija će bez ikakve opomene isključiti struju neplatiši. Ovakvo stanje kod nas je upravo kakvo jeste, što svako želi da koristi nešto, nečije usluge, a da ne plati, pa je onda svak svakom dužan. Hajde otiđite u Tržni centar nakupujte namirnica i da vidim hoće li vam na blagajni dati rok, pa makar i jedan dan, a ne 55 dana, da ne platite svoj račun? Ne branim BH telekom, samo mislim da postupa realno, pa čak i popustljivo prema svojim klijentima. Onaj ko je nezadovolja uslugama nekog operatera trebao bi raskinuti ugovor , pa odabrati sebi povoljnijeg. Niko nije primoran da bude korisnik BH telekoma. Stoga i ne vidim razlog čemu ovakvi komentari na obnavijest. A to što oni imaju dobit? Pa ne bi je ni imali da nije nas, odnosno da ljudi ne koriste njihove usluge i to više njih.
sasvim si u pravu.. 55 dana je i vise nego dovoljno za placanje racuna.. ne vidim razloga za negodvanje..
@NemaLabavo, naravno da sam u pravu. Ljudi umjesto da budu zahvalni na datoj popustljivosti, oni pljuju po njima. Pa niko nije dužan da kreditira ili oprašta nečiju potrošnju. Ako ne možeš platiti, odjavi uslugu i riješen problem. Svako od nas bi trebaop da se pokrije jorganom onoliko koliko je dugačak jorgan. Ali ne, svi bi oni htjeli mnogo više udobnosti ne gledajući na svoje mogućnosti. A onda im neko kriv? :))))
Prikaži sve komentare (278)