Tacno. U medjuvremenu je Audi izrastao u jednog od najpoznatijih svjetskih proizvodjaca praveci korake od sedam milja u poboljsanju kvaliteta izrade i upotrijebljenih materijala, dok je Volvo prvo prodan Fordu da bi ih kasnije Ford prodao Kinezima.
Bez obzira kome je prodan, to nikako ne znači da je auto loše ili da je nešto nazadovao. Volvo je vrhunsko auto, sa velikim brojem inovacija, najsigurnije auto na svijetu dugi niz godina... Audi je precijenjen nevjerovatno
Pod Fordom im je kvalitet definitivno pao, a kod Kineza cemo tek vidjeti jer uopste ne izbacuju nove modele na trziste. Sto se precijenjenosti tice, Audi globalno trenutno prodaje 3x vise automobila nego Volvo iako su im modeli nesto skuplji od odgovarajucih Volvo modela, pa se slobodno moze reci kako trziste porucuje da su Volvo modeli precijenjeni a ne obrnuto. Audi kod nas ima los glas jer ga voze skorojevici i klipani, uvoze se modeli koji su vec imali udes i presli su 200+ hiljada km, ali mi smo malo i beznacajno trziste koje nema nikakvog utjecaja na globalnu sliku nekog branda. Realno, Volvo danas Audiju nije konkurentan, a od slavne proslosti se u autoindustriji ne zivi.
Razlika je sto njemacku autoindustiju podrzava njemacka drzava a u svedskoj se moraju sami snaci. Primjer Saab i Opel. Saab pao a Opel opstao zahvaljujuci njemackoj vladi.
Volvo uskoro izbacuje nove atraktivne modele sa kineskim vlasnikom.
To "uskoro" je vec tri godine, koliko ih vec najavljuju. Za to vrijeme izbacuju samo koncepte i sarene slicice, a konkurencija (poput Audija, jel') ih yebe pa rastura. Ne vozim ni Audi ni Volvo, samo navodim surove (surove po Volvo, jel') cinjenice. U clanku je 1974. godina, a na kalendaru je 2014.