Mogu knjigu napisat' o Tehnoloski Najnaprednijem ISP-u u ovom dijelu svemira. Najdraze mi je kad nazoves tehnicku podrsku van radnog vremena, a oni ti kazu da nemaju pristup nicemu, vec da samo mogu zapisati problem, pa ce me neko sutra nazvati. Ako nije vikend. Il' kad su na sva zvona promovirali HD receiver po povoljnoj cijeni. Pa sam morao cekati kolegu koji jedini ima pristup nekakvoj bazi podataka da se vrati s odmora. Il' kad im bilo kom datom trenutku ne radi xy kanala. Il' to sto im ne radi vecina opcija za vecinu kanala. Il' sto je programski vodic na svim jezicima svijeta. Osim toga, njihov web site je najbolji pokazatelj tehnoloskog napretka kojim se dice. Da se ne lazemo - kad ogulimo superlative iz clanka koje su sami sebi dodijelili, Logosoft je u skladu s BH standarima - klasicna pijaca. I u tom smislu nit' je bolji nit' gori od konkurencije.
bio kod njih 3 godine, dosadilo mi zvati "podrsku" i slusati jeste li resetovali racunar, poslao u 3 lijepe i promjenio
dislajkala su sva 3 korisnika Logosofta, pozdravite Faruka
Prikaži sve komentare (54)