Što se tiče otvaranja leta prema Banjoj Luci, to je kratkoročno, jer Banja Luka nema dovoljan kapacitet putnika. Osim toga, naši ljudi nemaju naviku da putuju avionima, a s druge strane, samo 100 kilometara od Banje Luke, u Zagrebu, imate veliki međunarodni aerodrom odakle možete letjeti bilo gdje. Air Serbia bi trebala da vozi putnike iz Banje Luke u Beograd, pa tek otud u svijet. Sta je ovaj ovde rekao? Pa zar nece Air Serbia prvo voditi putnike iz Bl u Bg pa onda dalje? Do ZG aerodroma je 200km i jedna granica, i ne moze se porediti kad do Bl aerodroma je 15 km autoputa iz centra grada, sto se predje za 10-15 minuta i kad ides do Zagreba, gdje ces s autom, ako imas raniji let moras doci pa prespavati, platiti hotel itd. Evo recimo, trenutno je karta iz BL do Moskve 200eur, a stize se za 4 sata ukupno. A kad bih isao iz Zg, moras krenuti 3 sata ranije,voziti 200 km,cekati na granici, platiti putarinu, ostaviti auto na parkingu koji kosta 3kn po satu i onda letiti za za Frankfurt p
Nije fora otici, for je doci i otici jarane. Nema Bluka kapaciteta za jednu sedmicnu liniju kao supku Europe. Djaba vasceli velikosrbizam, kad se ne isplati, onda se ne isplati. Najbolje je bilo Etihadu da je kupio Air Bosnu, prebacio regionalno sjediste u Sarajevo kao Aljazeera i onda laganice piciti sa letovima Frankfurt - Sarajevo, Stutgart-Sarajevo, Baden Baden - Sarajevo, Bazel-Sarajevo itd itd, pa malo do Dubrovnika, Zadra, Splita i Rijeke iz Europe i tako to. 'ta ce Air Cetnik, ko ce s njim letjeti izvan pasaluka? Totalni promasaj i kolaps. Ako su vec u Etihadu zeljeli praviti novi JAT, onda nisu smjeli dati ime Air Pasaluk i nisu smjeli imati regionalnu centralu u supku Europe. Sorry Arapi, vidi se da ste i dalje blesavi i da bacate pare. Osim toga, Srbin niti zna, niti hoce da radi.
Prikaži sve komentare (111)