Ovdje treba naglasiti da stratesko partnerstvo sa etihadom izgleda tako da srbija placa sve dugove jat-a 160m e i otpremnine za zaposlene 90m e, pritome srbija se obvezala investirat 60m e u novu kompaniju. Ukupan trosak nove kompanije ce gradjani platit 310m e i za to dobit 51% er srbije. S druge strane etihat ce dati kredit od 40m za koji mu drzava srbija garantira da ce vratit ako ga nece moci otplatit novonastala kompanija. I za taj kredit dobivaju 49% air srbije sa 10aviona jat-a i sa slotovima za aerodrome poput heathrow i svima ostalima di je nekada letio jat. Sretno im bilo, samo kako ce poslovat sa plusom kad to nemogu sve ostale kompanije u okruzenju ce se vidit, samo da na kraju nebi bilo da propadnu i prodaju avione i sve podjele 51/49 a nekome ostane vracati kredit tko je dao garanciju :D
...a ja sam cuo i da ce svi zaposlenici sir serbia morati da nauce da klanjaju...
Prikaži sve komentare (112)