Ono najbitnije su izostavili, sve su rekli, gdje su rođeni, šta sada rade, ali nikako da nam objasni, ekonomista sam pa me interesuje, kako su taj prvi milion zaradili? to je kao ona stara-glancali jabuke, kupili za marku, prodali za dvije a onda mu tetka iz Južne Amerike ostavila 5mil USD, znači ne pitajte ih samo za početke. Naravno da se može poteno zaraditi ogromna lova, ali treba imati revolucionaran proizvod ili uslugu, što do tada nikada nije postojalo na svijetu, i to je uglavnom u informatičkoj tehnologiji, tipa FB, Google, Yahoo,u realnom sekotoru ekonomije je teško jer je prevelika konkurencija i unište te veliki igrači..a ostalo su priče za malu djecu..
za @bruce wayne
Prije izvjesnog broja godina neki amer je napisao knjigu: Kako zaraditi milion dolara? knjiga je dozivjela veliki uspjeh i ima samo jednu recenicu: Ako si kupio ovu knjigu nikada neces biti milioner.
Nisu ni oni postali milioneri komentarisuci stvari na ovakvim portalima. Radili su ,radili,radili.
@Batman: Jeste. Znam da si ti Batman.
Za Oprah se zna. Radila je na radiu, pa na televiziji citala vijesti, presla u talk-show vode, preselila u Chicago gdje je od polusatne emisije u jutarnjem programu napravila tabloidni talk-show (poredjenja radi Jerry Springer je u istoj toj kategoriji) koji je onda prodala za reemitovanje drugim televizijama po Americi.
U osnovi, obogatila se prodajuci apeliranje na ljudske emocije i strahove.
Larry Ellison je prosto bio TU na pocetku informaticke revolucije i iskoristio je propuste IBMa slicno kao i Microsoft koji su cuveni po kupovini originalnog DOSa za male pare i prodaji istog IBMu.
Shahid Khan je osnovao malu firmu i onda je sklopio ugovor da pravi branike za Ford, General Motors i Chrysler.
Dakle, obojica su se obogatili kaceci se uz postojece velike firme.
Da nije bilo IBMa i Velike Trojke nikad ne bi culi ni za njih dvojicu.
@Batman: Kao i John Paul DeJoria koji je s partnerom osnovao firmu za prodaju frizerskih proizvoda - koja se probila kad su ulovili velikog distributera.
Dakle opet, kaceci se uz veliku firmu.
Howard Schultz je s faxa na koji je upao na sportsku stipendiju upao u Xerox, odatle u firmu koja je prodavala kafe aparate i opremu, odatle u Starbucks - malu firmu s dobrom kafom i razradjenim sistemom.
Sve naravno na direktorskim pozicijama. Nije radio za sankom.
Na kraju otvorio svoju firmu, kupio Starbucks i ulagao u sirenje.
Slicno kao i Ray Kroc koji je od McDonald brace preuzeo firmu i "Speedee" sistem brze usluge.
Dakle, obogatio se na tudjoj ideji.
Kad sumiramo imamo tri nacina bogacenja.
Iskoristavanje drugih (Oprah), pruzati usluge ili biti snadbjevac velikom klijentu i obogatiti se na tudjoj dobroj ideji.
Sve sto nikad nikom do sad nije palo na pamet.