Pitam se ja sad kako ce ljudi iz Vogosce platiti Centri kartu , i kako u tramvaj ? Gdje je tu logika jos jednu kartu ili jos jedan kupon ? Sa ovim linijama ( opcenito Centrotransom ) , najvise ce dobiti direktor Čengić koji vec ima Vikendicu ( Rakovica ) , Apartman ( Neum ) , Vikendicu ( Vlašić) itd itd ... Jebe se njemu sta i kako ce narod i slicno ... Takodjer svi ljudi sto pljuju Gras , nemojte se vozati nikako u Grasu , eto sad Centre i super , sad je karta 1,60 km upamtite sta kazem da ce uskoro biti 2 km ( jer oni vec se zale kako posluju sa gubitkom ) ... Cekali ste dobili ste , eto Centre sad vozi i samo dok se ucvrsti na linijama , e Boga mi ceka vas ludilo i karta preko 2 km ;) Toliko pucajte negativne komentare i slicno boli me , ali svako ko je malo pametan zna sta pricam ;)
Napravicemo mi njima prividnu konkurenciju... aktiviracemo opet onu raju s kombijima za marku sto voze...
Bolje je i dati Centrotransu da voze nego ne imati gradski prevoz. Gras treba ici u stecaj, jer za 30 godina rada nece otplatiti dug elektroprivredi. Onda ili ostaje na gradu da napravi novu kompaniju za gradski prevoz (znamo kako su nam politicari sposobni za ovo) ili da dadne Centrotransu. Bolje je ovo posljednje, samo ugovor kakav sklopiti da karte moraju biti 1,6KM, i dati im na koristenje svu infrastrukturu, a trolejbuse i tranvaje neka kupe od GRASa, koji ce svu imovinu svakako morati rasprodati.. Kapitalizam, bolji pobjedjuje, a definitivno bolji produkt je Centrotransov prevoz. PS privatno vlasnistvo nije lose, samo pogledaj zapad. Trebamo kao Skandinavske zemlje povecati takse i napraviti ugovore o radu da radnike ne mogu otpustati mile im volje..
Prikaži sve komentare (83)