Bimo je u GRAS od 1989, znači i kada je radio "pozitivno", mada nikada nije radio pozitivno, niti igdje u svijetu gradski saobraćaj može raditi kao profitabilna djelatnost. A to što mi imamo nesreću da se na GRAS oduvijek gledalo kao na firmu za potkusurivanje, to je već drugo pitanje. Prvo je zašto se ni jedna od posljeratnih vlada nije tome posvetila uz dužnu pažnju i potrebni plan o prekvalifikaciji za tehnološki višak od 600 ljudi (cca. godišnji gubitak od 12 miliona), subvencije koje kantonalni budžet nemože da plati (samo 30% prevezenih plaća puni iznos karte, ako se i oni ne švercuju), šarolik vozni park dobiven posljeratnim donacijama, kupovinom polovnih vozila itd. a za sve su potrebni rezervni dijelovi. I još dosta toga. I nije stvar ni Bime (kome 6 godina nemogu da nađu nikakav kruminal) ni Bašića, nego političkih partija (svih jer su sve bile u poziciji od 1996) i vlada KS koje one formiraju a radnici i sindikat se snalaze kako mogu
Prikaži sve komentare (40)