M3, AMG, RS4, ne mogu prići GT-Ru na stazi. To jedino može legendarna 911-ica, ali kao što sam rekao i nju dere na uporednom testu. Da neki od Vas čitaju testove znali bi da GT-R ima prostran salon sa 4 sjedišta (na nivou M3), prostran prtljažniki i teži 1,8 t. Dakle jedina mana mu je težina, ali zato gospodo aktulna vrzija GT-R u Njemačkoj košta cca 85000 eura i ništa joj od opreme ne nedostaje. To nitko ne nudi, osobito ako se uzme u obzir izjava test vozača da ga je iznenađujuće lako voziti (obzirom na sportski karakter) u gradskim uvjetima. Novi model sa 530KS je najavljen i uskoro će se pojaviti u prodaji ...čekam!! Ovaj model Egoist je mamac za uzimanje love prebogatim skorojevićima, koji žele da promjene Ferarri ili Porsche koji koštaju cca 200000 eura, a nisu brži , niti udobniji , ali jesu karizmatičniji. No i to se mijenja... Kod istinskih zaljubljenika GT-R je već postao ime u povijesti automobilizma.
Prikaži sve komentare (22)