Komentari (16)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Hajde, bar nečemu služi. Bolje i robu nego ni robu ni putnike.
Ako ne znate kako uništiti firmu samo rukovodstvo iz željeznice dovedite. I da se razumijemo, nije samo Generalni Direktor loš, njega bar promjene svake 3-4 godine, problem je u onim malim sitnim kancelarijskim miševima.
svaka normalna kompanija od javnog interesa objavljuje finansijske pokazatelje (prihodi, rashodi, dobitak/gubitak), samo JPŽFBiH objavljuju naturalne pokazatelje. u 2015. godini..
I objavljene naturalne pokazatelje bilo bi interesantno uporediti sa Austro-ugarskim željeznicama.
zar su prevozli i jednog putnika, ja mislio da više ne postoji putnički željeznički saobraćaj u ovoj pustahiji :)
Otkako postoje zeljeznice, od 2. svjetskog rata pa do danas, uvijek se moglo dati kondukteru 2 marke i putovati kud zelis. A uvijek gubici i strajkovi jer nema plata i nema zdravstvenog. Strasno!
budimo realni, zeljeznice ne zive niti su ikad zivjele od putnickog saobracaja, koji je svakako u krizi u gotovo cijeloj EU (jbg avioni i bus su preuzeli trziste) ali zive od teretnog saobracaja. Ne razumijem zasto ZFBIH ne batale putnicki i ne specijaliziju se za teret.
Jesu li vozali ove iz saveza logoraša?